نرم افزار و اینترنت

واتس اپ در حال کار بر روی یک ویژگی جدید ابزار طراحی است

ظاهراً واتس اپ در حال کار بر روی یک ویژگی کاملاً جدید بوده  که ممکن است به زودی برای اپلیکیشنش منتشر شود. آخرین نسخه بتای iOS دارای ویژگی جدید ابزار طراحی است که به تغییر تصاویر در iOS کمک می کند. به گزارش WaBetaInfo، در حال حاضر، این ویژگی در نسخه 22.8.0.73 بتای iOS تنها در مناطق منتخب موجود است و هنوز به نسخه زنده وارد نشده است. اما، با نگاه کردن به تصاویر، می‌توانیم ببینیم که گزینه‌های اضافی برای ویژگی خط‌نویسی ابزار ترسیم به ارمغان می‌آورد.

اپلیکیشن واتس اپ در حال حاضر ابزارهای طراحی را ارائه می دهد، اما به روز رسانی جدید ابزارهای ارائه شده به کاربران را گسترش می دهد. این مجموعه جدید از ابزارهای طراحی به کاربران این امکان را می دهد که روی تصاویر خط خطی کنند یا آنها را با یادداشت ها و حاشیه نویسی های سفارشی ویرایش کنند. در گذشته، کاربران فقط به یک مداد برای گزینه های اولیه طراحی دسترسی داشتند. اما اکنون، اسکرین شات های جدیدی که توسط WaBetaInfo به اشتراک گذاشته شده، سه سنج جدید برای مداد را به همراه یک ابزار جدید تاری در مجموعه جدید نشان می دهد.

این ویژگی ها ممکن است به زودی در نسخه اندروید نسخه بتا نیز وارد شوند. واتس‌اپ به‌طور منظم بسیاری از ویژگی‌های جدید را آزمایش می‌کند که در نهایت چند هفته یا حتی ماه‌ها پس از آن به نسخه‌های زنده وارد می‌شوند. اگرچه، گاهی اوقات این ویژگی‌ها نیز در طول آزمایش‌های عمومی در ساخت‌های بتا حذف می‌شوند یا اصلاح می‌شوند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا