نرم افزار و اینترنت

iOS 16 با اعلان های بهبودیافته و rOS برای هدست VR همراه خواهد بود

اپل کنفرانس سالانه توسعه دهندگان در سراسر جهان (WWDC) خود را در 6 ژوئن برنامه ریزی کرده است. انتظار می رود این غول کالیفرنیایی آخرین به روزرسانی های نرم افزاری را برای همه دستگاه های خود اعلام کند. بدون شک، طرفداران بیشتر از نسخه بعدی iOS که انتظار می رود iOS 16 باشد، هیجان زده هستند. مارک گورمن از بلومبرگ اکنون فاش کرده که iOS 16 در یکی از زمینه های اصلی مانند مدیریت نوتیفیکیشن ها بهبود خواهد یافت.

گورمن فاش می‌کند که iOS 16 مدیریت نوتیفیکیشن ها را بهبود می‌بخشد. او به چیز خاصی اشاره نکرده، اما ممکن است انتظار بهبودی در پنل نوتیفیکیشن ها داشته باشیم. علاوه بر این، انتظار می‌رود که ویژگی‌های جدید پایش سلامت را در iOS آینده ببینیم، با این حال، باز هم در مورد ویژگی‌های دقیق اشاره ای نشده است. گفته می شود iOS 16 با اسم رمز سیدنی ساخته می شود. به گفته Gurman، این نام‌گذاری همچنین می‌تواند نشانه‌ای از هدست واقعیت ترکیبی و تعامل آن با آیفون باشد.

اپل همچنین ممکن است نسخه نمایشی از roOS هدست را به نمایش بگذارد که ویژگی های آن را آشکار می کند. جدای از این، iPad OS 16 نیز در این رویداد حضور خواهد داشت. انتظار می رود نسخه جدید رابط کاربری چندوظیفه ای بهتری را به همراه داشته باشد. watchOS 9، macOS و tvOS نیز در این رویداد نمایش داده خواهند شد، اما هیچ جزئیاتی در مورد آنها فاش نشده است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا