موبایل و تبلت

آپدیت اندروید 12 برای گلکسی M31 از راه رسید

پس از ارائه آخرین به روز رسانی One UI 4.1 برای گلکسی A52 4G و گلکسی M62 در هفته گذشته، سامسونگ در حال گسترش نرم افزار به یک دستگاه دیگر است. گلکسی M31 جدیدترین مدلی است که به‌روزرسانی پایدار One UI 4.1 مبتنی بر اندروید 12 را دریافت کرده است.

این نسخه دارای شماره نرم افزار M315FXXU2CVCE است و شامل وصله های امنیتی مارس 2022 نیز می شود. در حال حاضر، به‌روزرسانی پایدار One UI 4.1 فقط در هند منتشر می‌شود (برای اینکه INU CSC دقیق باشد)، اما ما انتظار داریم سامسونگ در هفته‌های آینده عرضه را به بازارهای بیشتری گسترش دهد. از آنجایی که این یک نسخه اصلی اندروید است، توصیه می‌شود برای دانلود به‌روزرسانی 2 گیگابایتی OTA از اتصال Wi-Fi استفاده کنید.

اگر می‌خواهید ببینید که آیا به‌روزرسانی One UI 4.1 مبتنی بر اندروید 12 در حال حاضر برای گلکسی M31 شما موجود است، می‌توانید به تنظیمات دستگاه خود بروید و به‌صورت دستی به‌روزرسانی را بررسی کنید. کسانی که خارج از هند زندگی می‌کنند (یا آن‌هایی که گلکسی M32 دارند و از One UI 4.1 بتای استفاده می‌کنند) ممکن است نیاز داشته باشند کمی بیشتر منتظر بمانند تا به‌روزرسانی پایدار اندروید 12 برسد.

منبع
xda-developers
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا