سخت افزار

با ماوس های جدید سبک وزن Aerox استیل سریز آشنا شوید

اگر به دنبال یک ماوس گیمینگ سبک وزن هستید، در صورتی که بازی های تیراندازی اول شخص همان چیزی باشد که اغلب بازی می کنید، گزینه های زیادی دارید. در میان محصولاتی مانند Logitech G Pro X Superlight و Razer Viper Ultimate، ماوس‌هایی که به گونه‌ای طراحی شده‌اند که هنگام تلاش برای ایجاد هدشات عالی در Valorant یا Overwatch، برتری داشته باشند، کم نیستند.

اما اگر بیشتر اهل بازی World of Warcraft یا Dota 2 هستید، گزینه های شما محدودتر است. با ماوس های جدید Aerox 5 و Aerox 9 استیل سریز آشنا شوید. این دو ماوس جدید با الهام از نسل قبلی اش یعنی Aerox 3 طراحی شده اند. این بدان معناست که آنها دارای یک الگوی سوراخ دار لانه زنبوری از سوراخ های مربعی برای کاهش وزن هستند. به گفته استیل سریز، ماوس سیمی جدید Aerox 5، سبکترین محصول “مولتی ژانر” موجود در بازار است. با وزن 66 گرمی، دارای 9 دکمه قابل برنامه ریزی و سنسور TrueMove Air این شرکت است. همچنین دارای اسکیت های PTFE و سیستم نورپردازی PrismSync RGB می باشد.

مانند ماوس های موجود Aerox این شرکت، دارای گواهی IP54 در برابر آب و گرد و غبار است، بنابراین با وجود سوراخ بودن، در برابر پاشش آب مقاوم است. این شرکت همچنین یک نوع بی سیم از Aerox 5 را ارائه می دهد که وزن آن تقریباً 74 گرم است. این دستگاه دارای یک باتری بوده که قادر است 180 ساعت ماوس را با یک بار شارژ در اختیار قرار دهد. به علاوه به شما امکان می دهد پس از 15 دقیقه اتصال به رایانه، حدود 40 ساعت استفاده کنید. این شامل اتصال بلوتوث و پروتکل بی سیم Quantum 2.0 شرکت است.

و اگر 9 دکمه قابل برنامه ریزی برای شما کافی نیست، Aerox 9 وجود دارد. وزن این محصول 89 گرم بوده و با امکان 12 دکمه قابل برنامه ریزی همراه است. هر سه ماوس دارای سوئیچ Golden Micro IP54 هستند که طبق گفته استیل سریز برای 80 میلیون کلیک رتبه بندی شده است. Aerox 5، Aerox 5 Wireless و Aerox 9 Wireless امروز به ترتیب با قیمت های 80، 140 و 150 دلار قابل خرید هستند.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا