گجت و پوشیدنی

معرفی هاب 8 در 1 جدید USB-C انکر با پایه نگهدارنده تبلت

Anker یک هاب 8 در 1 جدید USB-C  را منتشر کرده است که می تواند به عنوان پایه تبلت با قابلیت شارژ کردن نیز کار کند. پایه تبلت Anker 551 و هاب USB-C جدید 8 در 1 دارای پورت های زیادی از جمله 4K HDMI، USB-A، USB-C، AUX و اسلات کارت حافظه است. پایه تبلت Anker 551 USB-C Hub با چندین دستگاه از جمله آیپد پرو (نسل سوم تا پنجم)، آیپد ایر 4 و مدل‌های دیگر سازگار است.

Anker 551 USB-C Hub دارای قابلیت شارژ گذرا از طریق پایه تبلت است در حالی که پایه آن برای گزینه‌های مختلف ارتفاع و جهت قابل تنظیم است. این دستگاه توان شارژ بین 45 و 100 وات را ارائه می‌کند، در حالی که پورت ورودی USB-C شارژ سریع‌تر دستگاه متصل را امکان‌پذیر می‌کند. سیستم عامل هایی که روی دستگاه پشتیبانی می شوند عبارتند از مک اواس، آیپد اواس، ویندوز 10 و 11.

پیکربندی زاویه ای دستگاه قابل تنظیم است – می توانید پایه را تا 70 درجه و استند را تا 180 درجه حرکت دهید. انتقال فایل ها بسیار سریع، تا 5 گیگابیت بر ثانیه یا از طریق کارت حافظه از طریق اسلات SD/microSD با سرعت 104 مگابیت در ثانیه است. پورت HDMI به شما این امکان را می دهد که به نمایشگر دیگری متصل شوید و محتوای ویدیویی 4K با نرخ تازه سازی 60 هرتز ارائه دهید.

پایه تبلت Anker 551 از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده تا استحکام فوق العاده ای را برای تبلت نصب شده در آن ارائه دهد. پایه تبلت نیز بادوام است و سطح آن با مواد سیلیکونی غیر لغزنده پوشانده شده است. Anker 551 USB-C Hub در حال حاضر با قیمت 99.99 دلار به فروش می رسد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا