گجت و پوشیدنی

گلکسی بادز 2 با بدنه ای سبک رونمایی شد

سامسونگ در کنار پرچمداران تاشو جدید خود گلکسی بادز 2 – سبک ترین هدفون تمام بیسیم خود تا به امروز را معرفی کرد. این محصول طراحی جدید و حذف نویز فعال را با سه میکروفون در هر گوش فعال می کنند. گلکسی بادز 2 با بلندگوی دو طرفه پویا وارد بازار می شود. این محصول به ووفر و توئیتر تقسیم شده و نوت های بلند واضح و افت های عمیق جوی را نوید می دهد. سامسونگ وزن آن را به 5.0 گرم در هر هدفون کاهش داده، در حالیکه کیس فقط 41.2 گرم بیشتر به وزن کل اضافه می کند.

سه میکروفون که در هر هدفون قرار گرفته، مسئول حذف نویز فعال هنگام گوش دادن به صدا و همچنین ارائه “کیفیت تماس چشمگیر” هستند. واحد اختصاصی جمع آوری صدا (VPU) به فیلتر کردن فقط صدای شما به طرف مقابل کمک می کند و صداهای خارجی را پخش نمی کند. سامسونگ ادعا می کند که حذف نویز فعال می تواند تا 98 درصد نویز را مسدود کند. این شرکت همچنین در مواردی که واقعاً می خواهید بشنوید در اطراف شما چه خبر است، روی حالت های محیطی کار کرده است. این هدفون دارای راه حل های مبتنی بر یادگیری ماشین است و با صداهای خارجی مانند اتومبیل، باد، وسایل نقلیه اضطراری سازگار است.

سامسونگ یک برنامه Galaxy Wearable برای کاربران رایانه شخصی ارائه داده که به آنها امکان می دهد کنترل نویز و اکولایزر را در گلکسی بادز 2 تنظیم کنند. هدفون ها همچنین دارای یک راه حل سوئیچ خودکار هستند که به شما امکان می دهد بدون درز بین دستگاه های مختلف گلکسی – گوشی ها ، تبلت ها و لپ تاپ ها سوئیچ کنید. شما همچنین می توانید تست تناسب پوشیدنی گلکسی را به عنوان بخشی از اپلیکیشن همراه دریافت کنید، که به شما کمک می کند نکات لاستیکی مناسب را برای تجربه صدای مطلوب انتخاب کنید.

بدنه Buds2 بسیار شبیه به بادز پرو است و ظرفیت باتری آن نیز یکسان است – 472 میلی آمپر ساعت (هر هدفون دارای باتری 61 میلی آمپر ساعتی است). قاب همیشه سفید بوده، اما گلکسی بادز 2 در واقع در چهار رنگ گرافیت، سفید، الیور سبز و اسطوخودوس عرضه می شود.  سامسونگ گلکسی بادز 2 با قیمت 149 یورو/139 پوند در 27 آگوست وارد بازار اروپا می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا