موبایل و تبلت

عرضه وان پلاس نورد N20 با تراشه اسنپدراگون 695

وان پلاس گوشی میان رده نورد N20 5G را در آمریکای شمالی عرضه کرد. این دستگاه که جانشین نسخه نورد N10 5G بوده شامل تراشه اسنپدراگون سری 6، نمایشگر امولد است. در ادامه با تمام جزئیات مربوط به مشخصات، ویژگی ها و قیمت نورد N20 5G آشنا خواهید شد.

با نگاه به پنل جلویی، وان پلاس نورد N20 5G یک پنل 6.43 اینچی AMOLED با حفره در نمایشگر برای دوربین سلفی دارد. این گوشی دارای طراحی جعبه ای است و فاقد نوار لغزنده هشدار نمادین است. صفحه نمایش نورد N20 5G با سنسور اثر انگشت یکپارچه شده است. تراشه کوالکام اسنپدراگون 695 به همراه 6 گیگابایت رم هدایت این گوشی را برعهده داشته و در ذخیره سازی اطلاعات نیز 128 گیگابایت فضا در نظر گرفته شده است. برای فضای ذخیره سازی بیشتر، کاربران می توانند کارت microSD را به دستگاه اضافه کنند. باتری 4500 میلی آمپر ساعتی در آن قرار دارد که از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می کند.

در بخش عکاسی، وان پلاس نورد N20 دارای یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و یک ماژول دوربین سه گانه در پشت است. تنظیمات دوربین پشتی نیز شامل دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، سنسور 2 مگاپیکسلی مونوکروم و یک لنز 2 مگاپیکسلی ماکرو است. این تلفن با سیستم عامل اندروید 11 و رابط کاربری OxygenOS 11 بوت می شود. سایر ویژگی های موجود در دستگاه شامل 5G، Wi-Fi، بلوتوث و پورت USB-C است. Nord N20 5G منحصراً برای آمریکا طراحی شده است. این دستگاه برای خرید با برچسب قیمت 282 دلار در دسترس خواهد بود.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا