موبایل و تبلت

افشای اولین تصاویر از گوشی اوپو فایند ایکس 3 پرو

در اوایل این هفته، جزئیاتی از مشخصات اصلی گوشی پرچمدار 2021 اوپو، یعنی اوپو فایند ایکس 3 پرو فاش شد. اکنون، تصاویری از این گوشی فاش شده که طراحی این گوشی را نمایان می کند. رندرهای فایند ایکس 3 پرو، که توسط (TheLeaks3@) در توییتر منتشر شده، نشان می دهد که اوپو به همان طراحی جلوی Find X2 Pro پایبند است. این به این معنی است که شما یک صفحه نمایش منحنی دارید که ممکن است بعضی از کاربران خوششان نیاید و یک حفره در گوشه سمت چپ بالای صفحه برای دوربین سلفی دارید.

ولی تغییراتی در قاب پشتی دستگاه رخ داده است، به طوریکه چینش عمودی که در نسل قبلی وجود داشته، تغییر کرده و به صورت یک چینش مربعی با گوشه های گرد در این گوشی قرار دارد. در کل چهاردوربین و یک فلش LED موجود بوده که یکی از آنها دارای دو حلقه نقره ای در اطراف آن است و و در زیر آن یک سنسور بسیار کوچکتر قرار داشته که باید دوربین ماکرو باشد که در افشای مشخصات، گزارش شده است.

اوپو Find X3 Pro دارای پشت شیشه ای خمیده است اما انتظار داریم نسخه های دیگری نیز از جمله نسخه لامبورگینی وجود داشته باشد. اطلاعات فاش شده تاکنون می گوید پرچمدار Find X3 دارای صفحه نمایش OLED خمیده 6.7 اینچی با رزولوشن 1440p و نرخ تازه سازی تطبیقی 120 هرتز است. مجهز به پردازنده جدید اسنپدراگون 888 بوده که چیپست انتخابی برای اکثر گوشی های پرچمدار عرضه شده در سال 2021 خواهد بود.

گفته می شود دوربین های عقب شامل دو دوربین 50 مگاپیکسلی سونی IMX766 است که یکی از آنها دوربین اصلی و دیگری دوربین اولتراواید است. همچنین این دوربین دارای یک دوربین تله ای 13 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 3 مگاپیکسلی خواهد بود. از دیگر مشخصات فاش شده می توان به باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 65 واتی و رابط کاربری ColorOS 11 مبتنی بر اندروید 11 اشاره کرد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا