گجت و پوشیدنی

گارمین از دستبند هوشمند Vivosmart 5 رونمایی کرد

گارمین جدیدترین نسخه از دستنبد هوشمند تناسب اندام Vívosmart 5 را معرفی کرده است. نزدیک به چهار سال از عرضه نسخه قبلی Vivosmart توسط گارمین می گذرد، و در بیشتر موارد، مدل جدید چیزی را که خراب نشده است، تعمیر نمی کند. هنوز هم همان ظاهر باریک مدل قبلی خود را دارد، البته با صفحه نمایش OLED بسیار بزرگتر و باند قابل تعویض.

برخلاف مدل‌های قدیمی‌تر، Vívosmart جدید دارای GPS متصل است، بنابراین می‌تواند به گوشی هوشمند شما متصل شود تا مسافت، سرعت و سرعت دویدن و دوچرخه‌سواری شما را پایش کند. این شامل 14 حالت مختلف برای پایش فعالیت، از جمله همه چیز از یوگا گرفته تا تمرینات HIIT و تنفس است. برای کسانی که بیش از موارد اولیه نیاز دارند، کمبود سنسورهای ECG و GPS داخلی Vívosmart 5 ممکن است مشکل ساز باشد.

دستبندهای تناسب اندام از زمانی که گارمین Vívosmart 4 را در سال 2018 منتشر کرد، پیشرفت بیشتری کرده است. جدیدترین مدل های اپل و فیت بیت دارای چندین ویژگی پایش سلامت، پشتیبانی از GPS و حسگرهای پیشرفته هستند. مدل‌های گران‌تر گارمین شامل امکاناتی مانند فلش لایت چند LED فنیکس 7 و قابلیت شارژ خورشیدی Instinct 2 است.   اما برای کسانی که به دنبال یک پوشیدنی جامد هستند که بتواند سطوح فعالیت، خواب، چرخه های قاعدگی، سطح اکسیژن خون و استرس را نظارت کند، Vívosmart 5 می تواند یک رقیب قوی باشد.

باتری Vívosmart 5 ادعا می کند که با یک بار شارژ 7 روز دوام می آورد، اما این تنها در صورتی است که ویژگی های نظارت پالس یا خواب را فعال نکنید. Vívosmart 5 با قیمت 150 دلار به فروش می رسد.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا