گوناگون

این آینه خانگی با فناوری پیشرفته مانند مربی بدنسازی شخصی شماست

تناسب اندام در خانه در دهه گذشته، تکرارها و پیشرفت های تکنولوژیکی زیادی را پشت سر گذاشته که بسیاری از آنها در طول همه گیری COVID-19 آشکار شدند. بسیاری از مردم تصمیم گرفته‌اند به جای بازگشت به باشگاه‌های عمومی که ممکن است برای جلوگیری از گسترش کووید-۱۹ به اندازه کافی تهویه نشده باشند، به استفاده از چیزی مانند واقعیت مجازی یا اپل فیتنس پلاس به ورزش در خانه ادامه دهند.

حال شرکتی موسوم به Fiture، آینه هوشمندی به طول 43 اینچ و ضخامت 1.3 اینچ ارائه کرده مجهز به اسپیکر در دو طرف و کلیدهای کنترل است. این آینه تا زمانی که خاموش است شبیه آینه معمولی است اما وقتی روشن می‌شود تبدیل به صفحه نمایش واقعیت افزوده می‌شود. کنترل صدا، ژست‌ها و توانایی برنامه ریزی برای تمرینات سفارشی از قابلیت‌های آن است.

توسط این آینه، آمار کاربر و تمرین‌های انجام شده و آتی و تابلوی امتیازات قابل نمایش بوده اما متاسفانه لمسی نیست. حسگرهای حرکتی هوشمند تعبیه شده در آینه، بیش از 1000 حرکت مختلف را از جمله HIIT، حرکاتی قدرتی، بوکس، کاردیو، یوگا و رقص تشخیص می‌دهند. این سنسورها تعداد دفعات، سرعت و زمان را می‌شمارند.

همچنین دستیار نصب شده روی آینه به کاربر می‌گوید کدام حرکت اشتباه است و باید برای بهبود چه کاری را انجام داد. این آینه نقش مربی و یا طراح برنامه‌های تمرینی را دارد. برای هر حرکت می‌توان زمان و تعداد تکرارها را تعیین کرد. البته این امر برای مبتدیان بسیار مفید بوده و ممکن است برای حرفه‌ای‌ها آزاردهنده باشد. قیمت آینه 1495 دلار تعیین شده و ماهانه هم باید 39 دلار بابت حق اشتراک پرداخت کنید.

منبع
slashgear
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا