موبایل و تبلت

موتورلا اج 30 با تراشه اسنپدراگون 778G پلاس معرفی شد

موتورولا به تازگی از گوشی هوشمندی موتورولا اج 30 رونمایی کرد. از ویژگی های آن می توان به نمایشگر 144 هرتز و تراشه اسنپدراگون اشاره کرد. در ادامه با مشخصات و قیمت این گوشی بیشتر آشنا خواهید شد.

موتورولا اج 30 دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی AMOLED با رزولوشن فول اچ دی پلاس، نرخ تازه سازی 144 هرتز و پنل 10 بیتی با HDR10+ است. در راس امور، تراشه اسنپدراگون 778G پلاس قرار داشته که با 8 گیگابایت حافظه رم و 128 یا 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی همراه است. نرم افزاری این دستگاه، اندروید 12 است که با برخی تغییرات در رابط Moto ارائه می شود.

این گوشی همچنین به محیط دسکتاپ موتورولا، Ready For مجهز شده است. طبق معمول، موتورولا تعهدات زیادی در مورد به روز رسانی سیستم عامل نمی پذیرد، بنابراین این را در نظر داشته باشید. به سراغ دوربین ها برویم، این گوشی دارای یک ماژول اصلی 50 مگاپیکسلی است که از فوکوس خودکار All-Pixel و لرزشگیر اپتیکال بهره می برد. در کنار آن یک دوربین 50 مگاپیکسلی فوق عریض (118 درجه) قرار دارد که به عنوان دوربین ماکرو نیز عمل می کند.

هر دو دوربین اصلی و فوق عریض می توانند ویدیوهای 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه و 1080p با حداکثر سرعت 60 فریم در ثانیه ضبط کنند. با این حال، هیچ لنز تله فوتو مانند اج 20 وجود ندارد. در عوض، دوربین نهایی در پشت یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی است. در جلو، یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی (با قابلیت تنظیم پیکسل در دسترس) وجود دارد. باتری این دستگاه، کمی کوچکتر از نسخه پرو آن بوده و 4020 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد، با این حال از شارژ سریع 33 وات پشتیبانی کند. موتورولا اج 30 قرار است با قیمت پایه 450 یورو در دسترس قرار گیرد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا