نرم افزار و اینترنت

انتشار لانچر اختصاصی Nothing در گوگل پلی استور

شرکت Nothing امروز اعلام کرد که Nothing Launcher خود را برای سایر دستگاه های اندرویدی در گوگل پلی استور منتشر می کند. Nothing Launcher، که در حال حاضر در نسخه بتا قرار داشته، بسیار شبیه به یک لانچر استوک بی‌معنی اندروید است.

این لانچر دارای مجموعه ای از آیکون های اپلیکیشن دایره ای شکل استاندارد و یک والپیپر سفارشی است. برای کسانی که دوست دارند از ویجت ها استفاده کنند، دارای دو لانچر، یک ساعت و یک ویجت آب و هوا است. هر دو دارای تایپوگرافی ماتریس نقطه‌ای مشابه با نام تجاری Nothing هستند و هر دو را می‌توان با پس‌زمینه شفاف یا سیاه داشت.

این لانچر همچنین دارای یک ویژگی جالب به نام Max Icons و Max Folders است که می توانید روی هر نماد یا پوشه اپلیکیشن در صفحه اصلی فشار داده و نگه دارید و روی دکمه ای کلیک کنید تا اندازه آن بزرگ شود. این باعث می شود آیکون یا پوشه از اندازه 1×1 به 3×3 تبدیل شود.

Nothing می‌گوید این لانچر در سری‌های گلکسی اس 21 و اس 22 سامسونگ، پیکسل 5 گوگل و سری پیکسل 6 گوگل با پشتیبانی وان پلاس در آینده در دسترس خواهد بود. با این حال، ما به خوبی توانستیم لانچر را روی وان پلاس 10 پرو نصب و اجرا کنیم. می توانید لانچر را از گوگل پلی دانلود کنید. والپیپرها و آهنگ های زنگ اضافی توسط Teenage Engineering را می توانید از اینجا دانلود کنید.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا