دهمین جوایز سالانه اپل اپ استور برگزار شد و بهترین اپلیکیشن ها و بازی‌های سال 2022 که توسط تیم تحریریه اپ استور انتخاب شده‌اند، اکنون تاج گذاری می‌شوند. دسته بندی ها شامل بهترین اپلیکیشن ها و بازی ها برای آیفون، آیپد، مک و اپل تی وی می شوند. ما همچنین برندگان برنامه اپل واچ سال، بازی اپل آرکید سال و پنج برنده Cultural Impact را داریم.

BeReal برنده بزرگ اپلیکیشن آیفون سال است. اپلیکیشن رسانه اجتماعی به کاربران امکان می دهد روزی یک بار عکسی از سلفی و دوربین عقب خود به اشتراک بگذارند. وقتی عکس روزانه شما پست شد، می‌توانید کارهایی که دوستان انجام می‌دهند را از پست‌هایشان ببینید.

بازی Apex Legends Mobile EA بهترین بازی آیفون سال است. شوتر بتل رویال مبتنی بر استراتژی، شخصیت‌های افسانه‌ای سری Apex Legends را به یک تجربه چندنفره موبایل می‌آورد.

Gentler Streak اپلیکیشن سال اپل واچ است. هدف این برنامه رفاهی کمک به کاربران برای تعادل تناسب اندام و استراحت است. GoodNotes 5 عنوان اپلیکیشن سال اپل را به خود اختصاص داد. این یک برنامه یادداشت برداری است که پشتیبانی از Apple Pencil، ابزارهای همکاری و نشانه گذاری PDF را ارائه می دهد.

Moncage بهترین بازی iPad در سال است. این یک برداشت تازه از ژانر ماجراجویی پازل است که با تمام سطوح در داخل یک مکعب اسرارآمیز با طراحی های منحصر به فرد برای هر سطح اتفاق می افتد.

MacFamillyTree 10 اپلیکیشن مک سال است. این یک برنامه نرم افزاری شجره نامه است که به کاربران امکان می دهد درختان خانوادگی تولید کنند و نمودارها، آمار، عکس ها و کلیپ های صوتی را اضافه کنند.

Inscryption بهترین بازی مک سال است. این یک تجربه ماجراجویی مبتنی بر کارت عمیق با پیچ و تاب های غافلگیرکننده را ارائه می دهد.

ViX اپلیکیشن سال اپل تی وی است. این اپلیکیشن مجموعه بزرگی از فیلم‌های اسپانیایی، برنامه‌های تلویزیونی و ورزش‌های زنده را در یک برنامه به ارمغان می‌آورد.

El Hijo از توسعه دهنده HandyGames، بهترین بازی اپل تی وی است. این بازی مخفی کاری که در غرب وحشی اتفاق می افتد، ماجراهای یک پسر بچه یتیم شش ساله را دنبال می کند که در چالش های زندگی حرکت می کند. لیست کامل برندگان برنامه و بازی را در لینک صفحه سایت اپل مشاهده کنید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *