لپ تاپ

لنوو از لپ تاپ تینک پد P14s نسل 3 رونمایی کرد

از آنجایی که لنوو به دنبال تصاحب سهم وسیع‌تری از بازار لپ‌تاپ‌ها با سری تینک پد خود است، سازنده لپ‌تاپ هنگ‌کنگ در سال 2022 سری پریمیوم ThinkPad X1 را برای پاسخگویی به حرفه‌ای‌هایی که خواستار مد با حرفه‌ای بودن و پرفروش‌ترین هستند، عرضه کرد. سری T برای کاربران تجاری معمولی، سری Z که برای مخاطبان جوان نسل Z به بازار عرضه می شود، و میان رده برتر آن، سری P را برای کسانی که بیشتر می خواهند اما به دنبال کاهش هزینه برای محصول نیستند، ارائه می دهد.

لنوو مانند ساعت، آخرین به‌روزرسانی 2022 خود را برای سری تینک پد P ارائه کرده و شامل تینک پد P14s نسل 3 است که توسط جدیدترین پردازنده های نسل دوازدهم Alder Lake اینتل تامین می شود. لنوو ادعا می کند که تینک پد P14s نسل 3 ممکن است بهترین نسخه سال 2022 برای متخصصان سطح پایه، مربیان و دانش آموزان باشد، زیرا ورک استیشن همراه به کاربران خود امکان نوآوری آزادانه در هر کجا را ارائه می دهد. به عبارت ساده تر، این لپ تاپ برای کاربرانی که در حال حرکت هستند، برای عملکرد بالا مناسب است.

اولین ویژگی برجسته لپ تاپ صفحه نمایش آن است. تینک پد P14s نسل 3 را می توان با صفحه نمایش 14 اینچی 4K Ultra HD 16:10 IPS LCD پیکربندی کرد که به حداکثر روشنایی 500 نیت مجهز است، 100 درصد طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می دهد و از HDR-400 پشتیبانی می کند. همچنین محتوا و دارای گواهینامه برای پشتیبانی از Dolby Vision است که به صفحه امکان می‌دهد نه تنها محتوا را به شیوه‌ای زنده‌تر نشان دهد، بلکه باعث می‌شود رنگ‌ها به شکل واقعی‌تری نسبت به صفحه نمایش لپ‌تاپ معمولی شما ظاهر شوند.

در مرحله بعدی پردازنده هایی قرار دارند که لنوو تینک پد P14s نسل 3 را تامین می کنند. این دستگاه را می توان با آخرین پردازنده های نسل دوازدهم اینتل که به ترتیب Core i5-1240P یا Core i7-1260P هستند جفت کرد و در مورد پردازنده گرافیکی، خریداران می توانند پیکربندی را با پردازنده گرافیکی اختصاصی انویدیا GeForce RTX T550 با 4 گیگابایت VRAM انتخاب کنند. از سوی دیگر این لپ تاپ جدید را می توان تا 48 گیگابایت رم 3200 مگاهرتز DDR4 و تا 2 ترابایت حافظه SSD از نوع NVMe PCIe Gen4 پیکربندی کرد.

علاوه بر این، این لپ‌تاپ دارای مجموعه گسترده‌ای از ویژگی‌های امنیتی ThinkShield پیشرفته است و توانایی آن در انجام آزمایش‌های نظامی سخت‌گیرانه ایالات متحده برای دوام، استحکام و قابلیت اطمینان، این ایستگاه کاری سیار را قادر می‌سازد تا تقریباً در هر محیطی کار کنید. تینک پد P14s نسل 3 در حال حاضر با قیمت 2529 دلار در آمریکا به فروش می رسد و لنوو در حال برنامه ریزی برای عرضه این لپ تاپ به مناطق بیشتری در ماه آینده مانند اروپا، کانادا، آسیای جنوب شرقی و ژاپن است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا