لپ تاپ

نسل جدید اچ‌پی Spectre x360 با دوام باتری 22 ساعته رونمایی شد

اچ‌پی به تازگی از نسل جدید لپ تاپ هیبریدی Spectre x360 با طراحی جدید و دوام باتری 22 ساعته در دو نسخه 13 و 15 اینچی پرده برداشت.

نسل جدید لپ‌تاپ Spectre x360 که در دو مدل 15 و 13 اینچی راهی بازار خواهد شد، از زبان طراحی جدیدی با لبه‌های صیقلی و صاف موسوم به برش الماسی “gem cut” بهره برده که در کنار استفاده از رنگ مشکی و برنزی ظاهری لوکس را به این دستگاه بخشیده است. نسل جدید لپ‌تاپ Spectre x360 نیز اکنون از تراشه چهار هسته‌ای نسل هشتمی اینتل بهره برده است. البته شاهد به کار گیری از خانواده شش هسته‌ای در مدل 15 اینچی هستیم. ضمن اینکه کاربر امکان سفارش مدل ۱۵ اینچی با پردازنده‌ی گرافیکی قدرتمندتر GeForce GTX 1050Ti Max Q انویدیا را خواهد داشت.

نسخه‌ی ۲۰۱۸ اسپکتر x360 از کلیدی برای غیرفعال‌سازی کامل وب‌کم با هدف ارتقاء امنیت و حفظ حریم خصوصی بهره می‌برند که راهکار بهتری نسبت به اسلایدر دوربین یا الصاق چسب نواری روی وب‌کم به‌حساب می‌آید. برای ارتقاء هرچه بیشتر حریم خصوصی، شما می‌توانید اسپکترهای جدید را با قابلیت Sure View اچ‌پی نیز سفارش دهید که با محدود کردن زاویه‌ی دید نمایشگر، از احتمال دیده‌شدن محتوای نمایشگر در اماکن عمومی می‌کاهد.

در مدل ۱۳ اینچی، اچ‌پی امکان سفارش دستگاه با اتصال 4G LTE را نیز می‌دهد و ادعا می‌کند که این محصول توان شارژدهی تا ۲۲ ساعت را نیز خواهد داشت، اما برآورد‌ها در مورد مدل ۱۵ اینچی، نشان از عمر باتری ۱۷ ساعته دارد. هر دو لپ‌تاپ جدید اچ‌پی در اتصال وا‌ی‌فای امکان دستیابی به سرعت دانلود یک گیگابایت‌برثانیه را نیز دارند.

همانند گذشته هر دو لپ‌تاپ تبدیل‌شدنی ۱۳ و مدل ۱۵ اینچی Spectre x360 را می‌توان با یکی از نمایشگرهای لمسی فول اچ‌دی (۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل) یا 4K (۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ پیکسل) سفارش داد؛ بنابراین افرادی که به‌دنبال عمر باتری ادعاشده‌ی اچ‌پی هستند باید مدل ۱۳ اینچی را با نمایشگر فول اچ‌دی برگزینند. از دیگر ویژگی‌های یکسان مدل‌های Spectre x360، می‌توان به 16 گیگابایت حافظه رم، 512 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی از نوع SSD و امکان انتخاب مدل پشتیبانی کننده از eSIM اشاره کرد.

نسخه‌ی ۱۳ اینچی Spectre x360 وزنی معادل ۱.۳۱ کیلوگرم دارد و از یک پورت USB-A، دو پورت USB-C (تاندربولت و شارژ سریع) در کنار جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون بهره می‌برد، در حالی که مدل ۱۵ اینچی با وزن ۲.۱۸ کیلوگرمی، در بطن خود یک پورت USB-A، دو پورت USB-C (تاندربولت و شارژ سریع)، درگاه HDMI، درگاه کارت حافظه‌ی microSD و جک ۳.۵ میلی‌متری دارد. ظرفیت باتری مدل‌های ۱۳ و ۱۵ اینچی این لپ تاپ جدید به‌ترتیب ۶۰ و ۸۴ وات‌ساعت خواهد بود.

مدل‌های 13 و 15 اینچی نسل جدید لپ‌تاپ Spectre x360 به ترتیب با قیمت 1,149 و 1,389 دلاری از ماه آینده راهی بازار خواهند شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا