کنسول و بازی

بازی Warcraft Arclight Rumble برای iOS و اندروید معرفی شد

همانطور که اخیرا وعده داده شده بود، بلیزارد اولین بازی موبایل Warcraft را معرفی کرد. Warcraft Arclight Rumble یک عنوان استراتژی رایگان برای بازی است که حلقه اصلی گیم پلی خود را حول جمع آوری قهرمانان و شروران از سراسر جهان وارکرفت، با بیش از 60 شخصیت موجود در بازی، که به شکل مینیاتوری مجسمه سازی شده روی میز ارائه شده، می سازد.

بلیزارد می‌گوید که این بازی از تجربیات دفاع از برج الهام گرفته است، اما فرمول خود را به گونه‌ای قرار می‌دهد که بیشتر یک بازی «تخلف برج» باشد. بازیکنان می‌توانند انتظار یک کمپین PvE «گسترده»، Co-op، PvP، سیاه‌چال‌ها، حمله‌ها، و همانطور که توسعه‌دهندگان می‌گویند، «هر چیزی که از یک بازی Warcraft از بلیزارد انتظار دارید» را داشته باشند.

نسخه آزمایشی بسته بازی به زودی در مناطق منتخب ارائه شده و در اواخر سال جاری نیز در مناطق منتخب، انتشار کامل آن آغاز می‌شود. بلیزارد تاریخ مشخصی را برای پرتاب هیچ کدام ارائه نکرده است. نمایش کامل بازی را می توانید در لینک یوتیوب مشاهده کنید. در همین حال، چیزهای زیادی برای طرفداران Warcraft وجود دارد که در بخش رایانه نیز منتظر آن باشند. توسعه بعدی World of Warcraft، Dragonflight، در حال حاضر در دست ساخت است، در حالی که World of Warcraft: Wrath of the Lich King Classic نیز امسال عرضه خواهد شد.

منبع
gamingbolt
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا