اچ پی یک جفت کروم بوک Elite جدید را معرفی کرده است که برای کاربران تجاری طراحی شده اند و از جدیدترین سخت افزار اینتل و AMD پشتیبانی می کنند. این شرکت همچنین تعداد انگشت شماری از تین کلاینت ها را معرفی کرد (رایانه های شخصی متمرکز بر ابر که از سیستم عامل اختصاصی اچ پی استفاده می کنند.)

این شرکت همچنین از در دسترس بودن Elite Dragonfly Chromebook خبر داد که اولین بار در CES امسال معرفی شد. این یک کانورتیبل ممتاز است که از پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل بهره می‌برد و دارای صفحه نمایش 13.5 اینچی با نسبت تصویر 3:2 است. برنامه ریزی شده که در تابستان در دسترس باشد و قیمت آن از 1149 دلار شروع می شود. اگر نسخه Chromebook Enterprise را انتخاب کنید، قیمت آن از 1254 دلار شروع می شود.

اچ پی الیت کروم بوک c645 و c640

ابتدا با کروم بوک ها شروع می کنیم. اول مدل الیت کروم بوک c645 G2 است که از پردازنده های سری جدید AMD Ryzen 5000C که به تازگی معرفی شده اند، پشتیبانی می شود. این پردازنده‌ها به‌طور خاص برای کروم‌بوک‌ها طراحی شده‌اند و دارای حداکثر 8 هسته و 16 رشته هستند، بنابراین می‌توانید عملکرد زیادی از آن‌ها داشته باشید. اچ پی اچ پی الیت c645 دارای گزینه های پردازنده از Ryzen 3 تا Ryzen 7 است.

اگر پردازنده‌های اینتل را ترجیح می‌دهید، الیت کروم بوک c640 نیز وجود دارد که اساساً یکسان است، اما از پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل با پشتیبانی از vPro بهره برد. اچ پی نگفته است که اینها پردازنده های سری U هستند یا سری P، اما در هر صورت، معماری هیبریدی جدید اینتل و بهبود عملکرد بزرگ نسبت به نسل قبلی را دریافت می کنید.

فراتر از پردازنده ها، این دو کروم بوک تقریباً یکسان هستند. می توانید آنها را با حداکثر 16 گیگابایت رم LPDDR4X و یک SSD 512 گیگابایتی برای ذخیره سازی پیکربندی کنید. آنها یک صفحه نمایش 14 اینچی دارند که با وضوح 1366 در 768 پیکسل ارائه می شود، اما می توانید به Full HD ارتقا دهید و حتی اگر بخواهید پشتیبانی لمسی را اضافه کنید. آنها همچنین دارای یک وب کم 5 مگاپیکسلی در بالای صفحه نمایش هستند تا بتوانید در هنگام تماس های ویدیویی و جلسات بهترین ظاهر را داشته باشید.

مدل اینتل (کروم بوک c640) دارای دو پورت USB-C/Thunderbolt 4، دو درگاه USB Type-A، یک HDMI، کارت خوان microSD و یک جک صوتی ترکیبی است. کروم بوک c645 تنظیمات مشابهی دارد اما همانطور که انتظار دارید درگاه‌های USB-C Thunderbolt ندارند. هر دوی این لپ‌تاپ‌ها اولین کروم‌بوک‌های جهان هستند که گزینه‌ای برای کارت‌خوان هوشمند دارند، هرچند که به‌طور بالقوه خبر بزرگی برای کسب‌وکارها است.

هر دوی این لپ‌تاپ‌ها به‌عنوان دستگاه‌های کروم بوک های استاندارد یا دستگاه‌های Chromebook Enterprise در دسترس خواهند بود. الیت کروم بوک c640 در اواسط ماه می با قیمت 509 دلار در دسترس خواهد بود، در حالی که الیت کروم بوک c645 در اوایل ژوئن با قیمت 559 دلار برای نسخه استاندارد در دسترس خواهد بود. قیمت انواع Chromebook Enterprise اعلام نشده است.

اچ پی تین کلاینت

اول از همه، اچ پی الیت mt645 G7 موبایل تین کلاینت وجود دارد که از پردازنده های سری Ryzen 5000 AMD، حداکثر 16 گیگابایت رم و 256 گیگابایت SSD پشتیبانی می کند. این مدل دارای صفحه نمایش 14 اینچی Full HD با پشتیبانی از لمس اختیاری و HP Sure View Reflect، به علاوه وب کم HD برای تماس های ویدیویی است. بسته به نیاز شما، باتری می تواند یک واحد 42 وات ساعت یا 51 وات ساعت باشد.

برای امنیت، می‌توانید سنسور اثر انگشت یا دوربین IR اضافه کنید، اگرچه این ویژگی‌ها به ویندوز 10 نیاز دارند. برای پورت‌ها، سه درگاه USB Type-A، USB Type-C، RJ45 Ethernet، HDMI 2.0، یک جک صوتی ترکیبی و یک اسلات نانو سیم کارت در صورت خرید نسخه LTE دارید. با پایین آوردن همه چیز، HP Pro mt440 وجود دارد که از پردازنده‌های نسل دوازدهم سلرون اینتل پشتیبانی می‌کند و برای کارهای کم‌مشکل‌تر طراحی شده است. می توان آن را با حداکثر 16 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی پیکربندی کرد، به علاوه دارای صفحه نمایش 14 اینچی HD و وب کم HD است.

به طور مشابه، دارای دو گزینه باتری 42 یا 51 وات ساعت است. برای امنیت، گزینه ای برای سنسور اثر انگشت برای باز کردن قفل رایانه وجود دارد. در نهایت، این پورت ها شامل سه پورت USB Type-A، یک USB-C، یک HDMI 2.1، یک RJ45 Ethernet، یک جک صوتی ترکیبی، یک اسلات نانو سیم کارت اختیاری و یک پورت شارژ USB-C هستند.

در بخش دسکتاپ، HP Elite t655 Thin Client نیز وجود دارد، که یک دسکتاپ کوچک مجهز به پردازنده نسل جدید سری AMD Ryzen Embedded R-series و گرافیک Radeon یکپارچه است. این دسکتاپ را می توان با حداکثر 32 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه SSD پیکربندی کرد. قابلیت اتصال در این یکی فراوان است، و در مجموع دارای شش پورت USB Type-A، یک USB Type-C، سه خروجی DisplayPort، جک های صوتی 3.5 میلی متری برای ورودی و خروجی و یک پورت RJ45 Ehternet با سرعت گیگابیت می باشد.

همچنین گزینه های پیکربندی برای پورت های بیشتری از جمله I/O سریال، HDMI و موارد دیگر وجود دارد. اچ پی قیمت هیچ یک از این دستگاه ها را اعلام نکرده است، اگرچه برنامه ریزی شده که در تابستان در دسترس باشند. HP Elite t655 به طور خاص برای ماه اوت برنامه ریزی شده است. اچ پی همچنین به‌روزرسانی خود سیستم عامل ThinPro را ارائه کرده که در تابستان امسال به نسخه 8.0 می‌رسد. این نسخه جدید ویژگی های امنیتی جدیدی مانند رمزگذاری درایو و پشتیبانی از مدیریت دستگاه از راه دور را اضافه می کند، به علاوه پشتیبانی از محاسبات ابری و ابزارهای همکاری را بهبود بخشیده است. علاوه بر این، HP Cloud Endpoint Manager جدید، ابزاری برای مدیران فناوری اطلاعات برای مدیریت ناوگان HP Thin Clients، از جمله نظارت بر دستگاه و هشدارهای فوری، وجود دارد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *