گجت و پوشیدنی

انتشار آپدیت هارمونی اواس 2.1 برای هواوی واچ GT 3 پرو

همراه با معرفی هواوی میت ایکس 2 در ماه گذشته، هواوی همچنین جدیدترین ساعت هوشمند پریمیوم خود، واچ GT 3 پرو را برای بازار چین معرفی کرد. برای اطمینان از اینکه ساعت هوشمند همیشه در آخرین نرم افزار به روز است، هواوی همچنین به روز رسانی HarmonyOS 2.1 May را برای واچ GT 3 پرو ارائه کرده که شامل چندین ویژگی جدید و بهبود نرم افزاری برای دستگاه می شود.

به روز رسانی ماه مه HarmonyOS 2.1.0.327 حدود 112 مگابایت حجم دارد و از امروز به طور رسمی برای دارندگان واچ GT 3 پرو در چین در دسترس است. تغییرات آن به شرح زیر است:

  • پشتیبانی برای عملکرد مستقل و غیر مستقل WeChat Pay اضافه شده است.
  • پشتیبانی از قابلیت اتصال برای دستگاه‌های iOS (بعد از دستگاه‌های اندروید و HarmonyOS) اضافه شده، که شامل اتصال بین کیف‌پول‌های والت و عملکردهای کنترل موسیقی می‌شود.
  • اپلیکیشن‌های جدید سلامت، شامل یک نظارت سلامت تنفسی است که سطح اکسیژن خون شما را از طریق ساعت اسکن و تجزیه و تحلیل می‌کند تا وضعیت فعلی تنفس شما را نشان دهد. (برای دستگاه های iOS در دسترس نیست)
  • رفع اشکالات موجود در سیستم

واچ GT 3 پرو یک ساعت هوشمند پرچمدار هواوی است. این دستگاه دارای صفحه نمایش AMOLED با وضوح بالا، بدنه سرامیکی و شیشه یاقوت کبود به دلیل طراحی مجلل خود است. این ساعت هوشمند در دو نوع در چین عرضه می شود – 43 میلی متر و 46 میلی متر. اندازه صفحه نمایش در نسخه 46 میلی متری 1.43 اینچ بوده در حالیکه نسخه 43 میلی متری دارای صفحه نمایش 1.32 اینچی است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا