موبوی امروز جدیدترین ساعت هوشمند خود را با نام تیک واچ پرو 3 اولترا GPS معرفی کرد. ساعت جدید نسخه ارتقا یافته تیک واچ پرو 3 است که سال گذشته عرضه شد، اما حتی با وجود ویژگی های جدید، طراحی تازه و ارتقاء، قیمت عرضه مشابه مدل 2019 دارد.

تیک واچ پرو 3 اولترا GPS دوباره طراحی شده ، تاکیمتر متفاوت بوده و حلقه اطراف آن دارای علائم مشابه با دکمه ها و بند است. با توجه به مشخصات، این ساعت دارای صفحه نمایش 1.4 اینچی 454 در 454 پیکسل رنگی AMOLED و دومین صفحه نمایش FSTN در بالای صفحه است. یکی از ویژگی های جدید اضافه شده، قابلیت تغییر رنگ نور پس زمینه صفحه نمایش FSTN است. موبوی شامل 18 پالت رنگ مختلف است که صاحبان می توانند از بین آنها انتخاب کنند.

صفحه نمایش با یک ورق شیشه گوریلا گلاس محافظت می شود و دارای روکش ضد اثر انگشت است. بدنه ساعت نیز قوی تر است زیرا از فولاد ضد زنگ و نایلون قوی با فایبرگلاس ساخته شده و دارای گواهینامه MIL Standard 810G می باشد. یک بند لاستیکی فلورو قابل تعویض 22 میلی متری به ساعت متصل شده است که موبوی ادعا می کند نه تنها نرم بلکه قوی است.

هنوز یک تراشه اسنپدراگون ور 4100 و دو پردازنده موبوی در زیر کاپوت به همراه 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه ذخیره سازی وجود دارد. همچنین هنوز سیستم عامل قدیمی Wear را اجرا می کند، اما مانند هم نسل هایش، ارتقا می یابد. ویژگی های جدید این ساعت شامل پشتیبانی از بیش از 20 حالت تمرین حرفه ای در مقایسه با 10+ حالت TicWatch Pro 3 است. در میان حالت های ورزشی جدید، تمرینات تناوبی شدید (HIIT)، فوتبال، تنیس روی میز، تنیس چمن و بسکتبال وجود دارد.

TicWatch Pro 3 Ultra GPS همچنین دارای یک مانیتور ضربان قلب ارتقا یافته است که می تواند ضربان نامنظم قلب (IHB) و AFib را تشخیص دهد. هنگامی که قلب شما خیلی سریع، خیلی آهسته یا به صورت نامنظم پمپ می کند، به شما اطلاع می دهد. همچنین ارزیابی خستگی، تشخیص سطح انرژی در کنار نظارت بر سطح اکسیژن خون، اندازه گیری 24 ساعته، نظارت بر استرس و خواب اضافه شده است.

به علاوه دارای استاندارد IP68، بلندگو و میکروفون است. ظرفیت باتری 577 میلی آمپر ساعت بدون تغییر مانده و با یک بار شارژ در حالت هوشمند 72 ساعت دوام می آورد اما در حالت ضروری تا 45 روز ادامه می یابد. این ساعت هوشمند قرار است با قیمت 300 دلار روانه بازار شود. 

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *