لپ تاپ

رونمایی ایسر از کروم بوک اسپین 714 و تب 510

ایسر در جریان رویداد next@Acer امروز چند دستگاه کروم بوک جدید خود را معرفی کرد. اینها شامل تبلت جدید ایسر کروم بوک اسپین 714 کانورتیبل، و همچنین  کروم بوک تب 510، یک تبلت 10 اینچی مقاوم است.

ایسر کروم بوک اسپین 714

اول از همه، ما کروم بوک اسپین 714 پریمیوم را داریم که یک ورودی کاملاً جدید در خط تولید این شرکت است. این لپ تاپ 14 اینچی با نسبت 16:10 بوده که در هر دو وضوح Full HD و +Quad HD موجود است. همانطور که انتظار دارید، صفحه نمایش توسط گوریلا گلکس ضد میکروبی محافظت می شود، و از آنجایی که یک شیشه قابل تبدیل است، از ورودی لمسی و قلم با استفاده از قلم USI گاراژ شده همراه با 4096 سطح فشار پشتیبانی می کند.

این کروم بوک جدید به پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل تا Core i7 با انتخاب مدل‌های سری U15 یا P مجهز شده‌اند. همچنین یک طراحی تایید شده اینتل Evo بوده که شامل مزایایی مانند پشتیبانی تاندربولت و عمر باتری 10 ساعته است. در واقع دو پورت تاندربولت 4 به اضافه HDMI و USB Type-A وجود دارد. با تکمیل قطعات داخلی، می‌توانید کروم بوک اسپین 714 را با حداکثر 16 گیگابایت رم LPDDR4X و 512 گیگابایت حافظه SSD دریافت کنید.

این لپ‌تاپ به لطف وب‌کم MIPI Full HD با فناوری کاهش نویز موقت، برای جلسات و تماس‌های آنلاین نیز آماده است. آرایه میکروفون دوگانه همچنین باید ضبط صدای واضحی را ارائه دهد، در حالی که بلندگوهای استریو دوگانه با صدای DTS تجربه گوش دادن را فراهم می‌کنند. این کروم بوک یک سنسور اثر انگشت اختیاری برای احراز هویت بیومتریک نیز دارد. از نظر طراحی، مانند اکثر کروم‌بوک‌های ایسر، اسپین 714 استانداردهای دوام MIL-STD-810H را برآورده می‌کند، بنابراین می‌تواند برای مدت طولانی برای شما دوام بیاورد.

کروم بوک ایسر 714 در ماه آگوست با قیمت 749.99 دلار در ایالات متحده و 879 یورو در اروپا در دسترس خواهد بود. همچنین با ارتقای Chrome Enterprise در دسترس خواهد بود که از 1099.99 دلار در ایالات متحده و 979 یورو در اروپا شروع می شود.

ایسر کروم بوک تب 510

اگر چیز قابل حمل‌تر و بادوام‌تری می‌خواهید، کروم بوک تب 510 ممکن است بهترین گزینه شما باشد. این تبلت دارای نمایشگر 10.1 اینچی با نسبت 16 به 10 و رزولوشن فول اچ دی پلاس است. در داخل دستگاه تراشه اسنپدراگون 7c نسل 2 قرار گرفته که برای کروم‌بوک‌های سبک‌وزن نسبتاً رایج است و در عین حال که بسیار کم مصرف است، باید عملکرد خوبی را در اختیار شما قرار دهد. این تبلت همچنین دارای اتصال LTE اختیاری است که برای کار در حال حرکت ایده آل است.

دوام برای کروم بوک تب 510 بسیار مهم است، بنابراین استانداردهای دوام MIL-STD-810H را نیز رعایت می کند. ایسر این تبلت را به ضربه گیرهایی در اطراف گوشه ها مجهز کرده تا در برابر سقوط تا چهار فوت محافظت می کند. درست مانند کانورتیبل بالا، از ورودی لمس و قلم پشتیبانی می‌کند، با یک قلم گاراژدار موجود در جعبه که 4096 سطح حساسیت فشار را برای دودل کردن یا یادداشت‌برداری ارائه می‌دهد.

همانطور که در مورد تبلت ها وجود دارد، کروم بوک تب 510 نیز دارای یک جفت دوربین است. وبکم جلویی یک دوربین 5 مگاپیکسلی MIPI است، در حالیکه دوربین پشتی دارای وضوح 8 مگاپیکسلی برای عکس‌های با کیفیت بالاتر است. تب کروم بوک ایسر در ماه جولای در آمریکای شمالی با قیمت 399 دلار در دسترس خواهد بود.

منبع
xda-developers
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا