لپ تاپ های Toughbook پاناسونیک ممکن است بسیار مقاوم و ماژولار باشند، اما قابلیت حمل را دقیقاً تعریف نکرده اند. اما به نظر می رسد که این مورد در حال تغییر کردن است. این برند اکنون از لپ تاپ جدید Toughbook 40 رونمایی کرده که با وجود نمایشگر بزرگتر 14 اینچی، بیش از یک پوند وزن کمتری نسبت به مدل قبلی خود دارد. هنوز هم با وزن 7.4 پوند و ضخامت 2.1 اینچ شیک نیست.

با این حال، با توجه به مقاومت درجه نظامی در فضای باز و همچنین ماژولار بودن که شامل چهار اسلات توسعه (برای پورت‌ها، درایوها و خواننده‌های اضافی) و همچنین باتری قابل تعویض، صفحه کلید، رم و فضای ذخیره سازی قابل تعویض است، این موفقیت چندان مهم نیست. شما عملکرد پیشرفته ای پیدا نخواهید کرد، اما همچنان یک پردازنده نسل یازدهم Core i5 یا i7، حداکثر 64 گیگابایت رم، حداکثر 2 ترابایت حافظه SSD، پورت هایی که شامل تاندربولت 4 دارید. همچنین گزینه های نظیر 5G و مودم های LTE نیز در این لپ تاپ وجود دارد.

نمایشگر 14 اینچی فول اچ دی آن قادر است تا روشنایی 1200 نیت را برای استفاده در نور شدید خورشید افزایش دهد و باتری دوم می تواند زمان اجرا را تا 36 ساعت ارتقا بخشد. Toughbook 40 در اواخر بهار با قیمت پایه 4899 دلار در دسترس خواهد بود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *