لپ تاپ

سامسونگ از نسخه بروز شده لپ تاپ Notebook 9 Pro رونمایی کرد

لپ تاپ بالارده و 2 در 1 سامسونگ نوت بوک 9 پرو (Samsung NoteBook 9 Pro) در نمایشگاه CES 2019 معرفی شد.

سامسونگ نوت بوک 9 پرو دارای بدنه تمام فلزی براق با حاشیه‌های بسیار باریک در اطراف نمایشگر است. این لپ تاپ به صفحه نمایش 13.3 اینچی با رزولوشن 1080p مجهز شده و تاچ پد آن نیز بزرگ‌تر از قبل شده است.

نوت‌بوک 9 پرو وزنی معادل 1.28 کیلوگرم دارد که نسبت به لپ‌تاپ Notebook 9 Pen سال گذشته کمی سنگین‌تر است. این محصول از پردازنده نسل هشتمی چهارهسته‌ای اینتل Core i7-8565U به همراه ۲۵۶ گیگابایت حافظه PCIe NVMe SSD بهره می‌برد و دارای دو درگاه تاندربولت ۳، یک درگاه microSD، جک هدفون و یک درگاه USB-C عادی است. سامسونگ همچنین یک حسگر اثر انگشت سازگار با ویندوز هلو را نیز در کنار بدنه برای ورود آسان در نظر گرفته است.

سامسونگ همچنین این لپ‌تاپ را تنها با ۸ گیگابایت رم عرضه می‌کند و خبری از ارتقا به ۱۶ گیگابایت هم نیست. در واقع یک محصول هیبریدی است و می‌توانید با چرخش ۳۶۰ درجه صفحه‌نمایش از آن به عنوان تبلت استفاده کنید. با وجود این‌که سامسونگ برخلاف مدل Notebook 9 Pen جایی برای قلم S-Pen در بدنه قرار نداده اما یک استایلوس Active Pen در جعبه پیدا خواهید کرد که می‌توانید از آن برای نوشتن و یا طراحی استفاده کنید.

سامسونگ نوت بوک 9 پرو در اوایل سال جاری میلادی به بازارهای جهانی عرضه می‌شود، اما متاسفانه هنوز قیمت آن مشخص نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا