نرم افزار و اینترنت

گوگل اسیستنت بزودی صدای شما را تشخیص خواهد داد

تجزیه و تحلیل جامع اپ گوگل برای اندروید، برنامه های بالقوه ای را برای بهبود ویژگی Google Assistant آشکار کرده است. البته، این بررسی های عمیق در APKها همیشه دقیق نیستند و برخی از عملکردها ممکن است در نسخه های بعدی به پایان نرسند.

به هر حال، جالب است بدانید که گوگل در حال برداشتن گام بزرگ دیگری در جهت بهبود تجربه دستیار هوشمند خود است. به نظر می‌رسد که اگر تجربه بهبود یافته گوگل اسیستنت را انتخاب کنید، سیستم صدای شما را برای “تشخیص گفتار شخصی‌شده” ذخیره و تجزیه و تحلیل می‌کند.

ذخیره و تجزیه و تحلیل صدای فرد زمان و دقت پاسخ را بهبود می بخشد زیرا صدای کاربران و کلمات رایج مورد استفاده برای گوگل اسیستنت آشنا می شود. این دستیار همچنین به سرورهای گوگل دسترسی خواهد داشت، جایی که خلاصه‌ای از مدل‌های گفتار سایر کاربران جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل می‌شود. این ویژگی احتمالاً امکان تشخیص پیشرفته تر دستورات و نام مخاطبین را فراهم می کند.

البته، به دلیل نگرانی‌های مربوط به حریم خصوصی، گمان می‌رود که اگر نمی‌خواهید صدایتان در جایی ذخیره شود، گوگل گزینه‌ای را در تنظیمات برای انصراف از تشخیص گفتار شخصی‌شده باقی می‌گذارد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا