موبایل و تبلت

آپدیت اندروید 12 برای شیائومی 12 ایکس منتشر شد

در حالی که اکثر گوشی‌های هوشمند واجد شرایط قبلاً بروزرسانی نرم‌افزار اندروید 12 را دریافت کرده‌اند، هنوز هم برخی از دستگاه‌ها هستند که هنوز طعم آخرین سیستم‌افزار را نخورده‌اند. شیائومی 12 ایکس یکی از این دستگاه‌ها است، اما این رویه تغییر کرده و حالا امروز به صورت جهانی بروزرسانی اندروید 12 برای این گوشی در دسترس قرار گرفته است.

شیائومی 12 ایکس در ماه مارس در کنار شیائومی 12 و 12 پرو معرفی شد. اگرچه این دو پرچمدار با رابط کاربری MIUI 13 مبتنی بر اندروید 12 عرضه شدند، شیائومی 12X مقرون به صرفه چندان خوش شانس نبود و با اندروید 11 وارد شد. بنا به دلایلی، نسخه جهانی که ماه ها پس از انتشار اولیه چینی راه اندازی شد، با اندروید 11 نیز از پیش نصب شده بود. اما به هر حال، این شرکت بالاخره آپدیت اندروید 12 را برای شیائومی 12 ایکس منتشر کرد.

طبق گزارشات، شماره بیلد آخرین بروزرسانی اندروید 12 V13.0.1.0.SLDMIXM است و در حجم 3.1 گیگابایت داده ارائه می‌شود. برای یادآوری، این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.28 اینچی OLED با HDR10+ و Dolby Vision است. همچنین با پردازنده اسنپدراگون 870 و دوربین پشتی (50 مگاپیکسلی اصلی، لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی و لنز فوق عریض 13 مگاپیکسلی) همراه است. 

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا