موبایل و تبلت

تبلت وان پلاس پد معرفی شد

پس از یک سری تیزر، وان پلاس بالاخره از اولین تبلت خود به نام OnePlus Pad رونمایی کرد. آخرین نسخه از این شرکت چینی با پردازنده قدرتمند مدیاتک و نمایشگر بزرگ با نرخ تازه سازی 144 هرتز ارائه می شود. در زمانی که حتی یک شارژر به سختی در جعبه خرده فروشی موجود است، وان پلاس پد با قلم همراه و صفحه کلید مغناطیسی عرضه می شود.

وان پلاس پد دارای یک قاب آلیاژ آلومینیومی و دوربینی است که در پشت دستگاه قرار گرفته و در صورت استفاده افقی مفیدتر است. ادعا می شود که این تبلت به صورت ارگونومیک با قاب خمیده طراحی شده و به کاربران این امکان را می دهد تا تبلت را به راحتی برای مدت زمان طولانی و بدون خستگی در دست بگیرند. از سوی دیگر،وان پلاس پد با صفحه نمایش 11.6 اینچی ارائه می شود که نرخ تازه سازی 144 هرتز، وضوح 2800 در 2000 پیکسل و حداکثر روشنایی 500 نیت را به ارمغان می آورد. در زیر کاپوت، تبلت مجهز مدیاتک دایمنسیتی 9000 است که با حداکثر 12 گیگابایت رم LPDDR5 و فضای ذخیره سازی UFS 3.1 ترکیب می شود.

وان پلاس پد باید با پشتیبانی از Dolby Atmos و Dolby Vision یک تجربه سرگرمی همه جانبه ارائه دهد. همچنین از اشتراک گذاری داده های سلولی پشتیبانی می کند و دارای میدان صوتی Omnibearing است. سوخت این دستگاه از یک باتری عظیم 9510 میلی آمپر ساعتی تامین شده که از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می کند. این شرکت می‌گوید که این تبلت می‌تواند تا 1 ماه در حالت آماده به کار باشد. وان پلاس قیمت وان پلاس پد را اعلام نکرد اما تایید کرد که در ماه آوریل برای پیش خرید در دسترس خواهد بود.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا