نرم افزار و اینترنت

اینستاگرام شروع به انتشار هشدارهای AMBER در 25 کشور کرد

متا به تازگی اعلام کرد که قرار است در 25 کشور، هشدارهای AMBER (اعلان‌های مربوط به گم شدن کودکان در منطقه) را در اینستاگرام آغاز کند. متا می گوید از زمانی که در سال 2015 هشدارهای AMBER را به فیس بوک ارائه کرد، به مقامات کمک کرده تا صدها کودک گم شده را پیدا کنند. هشدارهای AMBER برای اینستاگرام با سازمان‌های مختلفی از جمله مرکز ملی کودکان گمشده و استثمار شده (NCMEC) در آمریکا، مرکز بین‌المللی کودکان گمشده و استثمار شده، آژانس ملی جرم و جنایت در آمریکا، دفتر دادستانی کل در مکزیک، توسعه یافته و پلیس فدرال استرالیا چند مورد را فهرست می کند.

در پست وبلاگ اینستاگرام آمده است:

با این بروزرسانی، اگر یک هشدار AMBER توسط مجری قانون فعال شود و شما در منطقه جستجوی تعیین شده باشید، اکنون هشدار در فید اینستاگرام شما ظاهر می شود.

این هشدار شامل عکس کودک گم شده، توضیحات، آخرین مکان و سایر اطلاعات موجود خواهد بود. اینستاگرام از سیگنال هایی مانند آدرس آی پی و خدمات موقعیت مکانی شما (در صورت فعال بودن) و شهر لیست شده در پروفایل شما برای تصمیم گیری در مورد دریافت هشدار AMBER استفاده می کند.

AMBER Alerts در اینستاگرام از امروز انتشار خود را آغاز می کند و طی چند هفته آینده در 25 کشور از جمله آرژانتین، استرالیا، بلژیک، بلغارستان، کانادا، اکوادور، یونان، گواتمالا، ایرلند، جامائیکا، کره، لیتوانی، لوکزامبورگ، مالزی، مالت، مکزیک، هلند، نیوزلند، رومانی، آفریقای جنوبی، تایوان، اوکراین، بریتانیا، امارات متحده عربی و ایالات متحده در دسترس خواهد بود.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا