نرم افزار و اینترنت

گوگل از ادغام اپلیکیشن های Meet و Duo خبر داد

از آخرین باری که گوگل اپلیکیشن های پیام‌رسان خود را اصلاح کرد، مدت زیادی می‌گذرد، و ما تقریباً فکر می‌کردیم که غول جستجو بالاخره دائماً با برنامه‌ها و سرویس‌های پیام‌رسان خود دست و پنجه نرم می‌کند. اما امروز این شرکت اعلام کرد که Meet را با Duo ادغام می کند. تاکنون هدف اولی عمدتاً کاربران تجاری بوده است، در حالیکه دومی به عنوان اپلیکیشن پیام‌رسانی ویدیویی برای همه در جهت رقابت با فیس تایم اپل در نظر گرفته شده بود.

از هفته‌های آینده، گوگل همه ویژگی‌های Meet را به اپلیکیشن Duo اضافه می‌کند. سپس، اواخر امسال، اپلیکیشن Duo به Google Meet تغییر نام خواهد داد، در این مرحله Meet تنها سرویس ارتباط ویدیویی این شرکت خواهد بود. Duo تمام ویژگی‌های تماس ویدیویی موجود خود را حتی با نام جدید حفظ می‌کند، و اگر کاربر Duo هستید، سابقه مکالمه، مخاطبین و پیام‌های شما ایمن هستند زیرا مورد دیگری وجود نخواهد داشت. برنامه برای دانلود فقط یک روز از خواب بیدار می شوید و متوجه می شوید که Duo یک نام جدید دارد: Meet و همه ویژگی های اضافی علاوه بر آنچه به آن عادت کرده اید.

این ویژگی‌های جدید شامل پس‌زمینه مجازی قابل تنظیم در تماس‌ها و میتینگ ها، برنامه‌ریزی میتینگ ها، چت درون میتینگ، اشتراک‌گذاری مستقیم محتوا، زیرنویس‌های بسته همزمان، تماس‌های ویدیویی با حداکثر 100 شرکت‌کننده، تجربه‌های ویدیویی و صوتی پیشرفته با حذف نویز و ادغام با سایر ابزارهای Google مانند Gmail، Calendar، Assistant و Messages است.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا