موبایل و تبلت

تی موبایل از قابلیت تماس Voice Over 5G (VoNR) رونمایی کرد

اپراتور T-Mobile به تازگی قابلیت برقراری و دریافت تماس های تلفنی از طریق 5G را معرفی و راه اندازی کرده است. Voice over 5G (VoNR یا Voice Over New Radio) اکنون در مناطق محدود خدمات T-Mobile در پورتلند، اورگان و سالت لیک سیتی، یوتا با برنامه‌هایی برای گسترش به مناطق بیشتری در سراسر آمریکا در سال جاری فعال است.

مشتریان دارای گلکسی S21 در T-Mobile می توانند از VoNR استفاده کنند. سری S22 از طریق به روز رسانی آینده پشتیبانی خواهد شد. گوشی های هوشمند 5G کنونی باید به 4G LTE تکیه کنند، بنابراین تماس‌های تلفنی برقرار کنید و مانع تجربه مستقل 5G شوید. T-Mobile می‌گوید مشتریان متصل به VoNR می‌توانند انتظار «زمان تنظیم تماس کمی سریع‌تر» داشته باشند و مشتریان نیازی به جابجایی بین 4G و 5G هنگام پاسخ‌دهی و پایان دادن به تماس‌ها ندارند.

همانطور که شبکه های 3G در ماه های اخیر به طور کامل در آمریکا غروب کرده اند، اعلام VoNR نشان دهنده آغاز پایان 4G LTE است. از آنجایی که دستگاه‌های 5G بازارهای گوشی‌های هوشمند را در سراسر جهان اشباع می‌کنند، 4G LTE در نهایت کاهش می‌یابد و پیش از حذف کامل آن، بیشتر برای پردازش تماس‌های تلفنی (VoLTE) در دسترس خواهد بود.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا