کنسول و بازی

کنسول سگا Mega Drive Mini 2 معرفی شد

زمانی که چند سال پیش کنسول‌های مینی رترو محبوب بودند، سگا Mega Drive Mini (یا Genesis Mini در آمریکای شمالی) را معرفی کرد، که یک سیستم جیبی حاوی مجموعه ای از بازی های کلاسیک بود و حالا نوبت به دنباله آن رسیده است. در جریان اخیر، این شرکت از کنسول بازی Mega Drive Mini 2 رونمایی کرد.

سگا در اطلاعیه اخیر گفت 50 بازی از پیش نصب شده با مینی کنسول آینده عرضه خواهند شد و عناوین Mega Drive و Mega CD نیز در آن گنجانده شده است. برخی از بازی‌های تایید شده شامل Sonic CD، Virtua Racing، Shining Force CD، و Popful Mail بوده و حتی چندین عنوان جایزه وجود خواهد داشت که نسخه اصلی روی پلتفرم نبودند.

در حالی که لیست کامل بازی‌ها هنوز فاش نشده، کنسول مینی اصلی سال 2019 بسته به نوع منطقه‌ای که خریداری شده بود، تفاوت‌هایی در ترکیب بازی‌های موجود داشت. این می تواند در مورد تکرار دوم نیز صدق کند. با بسته پایه، طرفداران کنسول مینیاتوری، یک کنترلر معتبر با اندازه کامل، یک کابل HDMI و یک کابل USB برای برق دریافت خواهند کرد.

برای کسانی که به دنبال بازسازی ظاهر کنسول اصلی با سی دی سگا هستند، این شرکت همچنین یک افزونه سی دی مینیاتوری مناسب را برای خرید، صرفاً برای اهداف آرایشی، ارائه می دهد. در حال حاضر، Mega Drive Mini 2 فقط برای ژاپن برنامه ریزی شده و در 27 اکتبر 2022 با قیمت 75 دلار عرضه می شود.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا