اینستاگرام ویژگی جدیدی را معرفی کرده که نوجوانان را وادار می‌کند تا از موضوعی که ممکن است به آن توجه داشته باشند، به پست های متنوع تر دیگر ترغیب کند. این اعلان در برخی کشورها پخش می شود و نوجوانان را تشویق می کند تا در صفحه Explore به موضوعات مختلف نگاه کنند. “nudge” چیز جدیدی را توصیه می کند، اما همچنین موضوعاتی را که با تصویر بدن یا مقایسه ظاهر مرتبط هستند حذف می کند.

ماه گذشته، اینستاگرام برند خود را با معرفی لوگوی جدید به همراه یک تایپ فیس جدید تازه کرد. همچنین امکان جمع آوری کمک مالی و دیدن Amber Alerts را نیز اضافه کرد. واضح است که همه چیز بسیار سریعتر از گذشته پیش می رود و اینستاگرام مصمم است که در مورد رفاه دیجیتال جلوتر از همه باشد. علاوه بر موارد فوق، اینستاگرام «Take Break» را نیز راه‌اندازی کرد، قابلیتی که به جامعه خود یادآوری می‌کند که مدتی از این پلتفرم استراحت کنند.

“Take Break” به زودی به نوجوانانی که ریلز را تماشا می کنند گسترش می یابد و به آنها یادآوری می کند که استراحت کنند. در حال حاضر، این ویژگی در ایالات متحده، بریتانیا، ایرلند، کانادا و غیره در حال آزمایش است. این ویژگی در تابستان در کشورهای دیگر عرضه خواهد شد. علاوه بر این، اینستاگرام شروع به کمک مالی به سازندگان جوانی خواهد کرد که بر اساس معیارهای ارائه شده توسط کمیته ای متشکل از کارشناسان متخصص در روانشناسی و سواد دیجیتال، آموزش سلامت ارائه می کنند. اینها تنها بخشی از راه هایی است که اینستاگرام پلتفرم خود را برای کاربران جوان بهبود می بخشد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *