غول خودروسازی هوندا موتورز یک اسکوتر برقی سه چرخ را تا سه ماهه چهارم سال 2022 به بازار معرفی خواهد کرد. این امر پس از تشکیل شرکت Striemo، بازوی ابتکار احتراق هوندا صورت می گیرد. اسکوتر برقی هوندا استریمو یک وسلیه الکتریکی با قابلیت حرکت میکرو به همراه برخی ویژگی‌های منحصر به فرد است.

اضافه شدن غیرمعمول چرخ سوم به اسکوتر برقی ایستاده تعادل بیشتری را به آن ارائه می دهد. ثبات با یک قاب محکم و فناوری که از چنین تعادلی حتی در حداکثر سرعت پشتیبانی کرده، افزایش می یابد. به گفته هوندا، مکانیسم خودتعادل یکی از عناصر حیاتی ساختار اسکوتر است. حداکثر سرعت این اسکوتر 25 کیلومتر در ساعت و برد 30 کیلومتر با یک بار شارژ است.

Striemo Inc. بر ارائه تجربیات و اکتشافات منحصر به فرد با ارائه محصولات خود متمرکز است. یوتارو موری، مدیرعامل Striemo Inc. می گوید که اسکوتر الکترونیکی جدید وسیله حمل و نقل منحصر به فردی را فراهم می کند. این به هر کسی اجازه می دهد تا با خودانگیختگی و سرگرمی بیرون برود. موری امیدوار است که درایو قدرتمندی را دنبال کند که Striemo را به عنوان یکی از اسکوترهای الکترونیکی رایج قرار دهد. امیدوار است که با شروع از ژاپن به نفوذ بیشتر محصولات تحرک این شرکت دست یابد.

Striemo تا پایان سال در ژاپن عرضه خواهد شد و سایر بازارها متعاقباً عرضه خواهند شد. هنوز جزئیاتی در مورد اطلاعات قیمت و مشخصات کامل Striemo وجود ندارد. ما انتظار داریم با نزدیک شدن به راه اندازی این جزئیات شروع به نفوذ کنند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *