ایسوس امروز از اولین هدفون گیمینگ بیسیم ROG با حالت دوگانه به نام Delta S Wireless پرده برداری کرد. Delta S Wireless از حالت‌های 2.4 گیگاهرتز و بلوتوث کم تأخیر برای تجربه‌های شنیداری باورنکردنی در کنسول‌ها، کامپیوترها و گوشی های هوشمند بهره می‌برد.

فناوری USB-C 2.4 گیگاهرتز از آنتن های داخلی برای انتقال سیگنال تقریباً آنی در برد حداکثر 25 متر استفاده می کند. به طور مشابه، حالت بلوتوث یک اتصال کم تأخیر را برای اطمینان از صدای یکپارچه فراهم می کند. میکروفون های مخفی AI Beamforming هدست با حذف نویز هوش مصنوعی ارتباط صوتی واضحی را امکان پذیر می کند و به کاربران مزایای یک هدست بی سیم با میکروفون های مخفی را بدون افت کیفیت ارتباط صوتی می دهد. Delta S Wireless تا 25 ساعت عمر باتری را برای بازی های بی وقفه ارائه می دهد. علاوه بر این، این هدست سبک وزن دارای بالشتک های ارگونومیک D شکل برای گوش دادن راحت است.

Delta S Wireless در مقایسه با هدست‌های استاندارد قادر به ارائه صدایی متعادل با عمق و بافت بیشتر است. درایورهای 50 میلی‌متری ایسوس Essence در هر گوشواره برای صدای دقیق‌تر و بدون اعوجاج وجود دارد. درایورها 12 درجه کج شده اند تا صدا را مستقیماً به کانال گوش برای صدا و راحتی بهتر هدایت کنند. علاوه بر این، طراحی محفظه هوادار صدای پایدارتر و غنی‌تری ارائه می‌دهد. برای تکمیل همه چیز، فناوری ROG Hyper-Grounding از یک برد مدار چاپی چند لایه و یک طرح خاص برای جلوگیری از تداخل الکترومغناطیسی برای ارائه صدای خالص تر و بدون نویز استفاده می کند.

علاوه بر این، نرم افزار بصری Armory Crate به کاربران امکان کنترل کامل و گزینه های سفارشی سازی بر روی AI Noise Cancellation، پروفایل های صوتی و سایر تنظیمات را می دهد تا کاربران بتوانند هدست را متناسب با طیف گسترده ای از بازی ها و سناریوها تنظیم کنند. ایسوس فعلا قیمت هدفون گیمینگ ROG Delta S را اعلام نکرده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *