صوتی و تصویری

فیلیپس از مانیتور منحنی 34E1C5600HE معرفی کرد

فیلیپس از جدیدترین مانیتور منحنی خود به نام 34E1C5600HE معرفی کرده است. این مدل از مانیتورهای فیلیپس برای پاسخگویی به نیازها و چالش‌های خاصی طراحی شده که با سبک کاری ترکیبی همراه است و کاربران را قادر می‌سازد تا در خانه به همان اندازه که در دفتر کار می‌کنند کارآمد باشند.

این مانیتور با پنل 34 اینچی CrystalClear UltraWide QHD، وضوح 3440 در 1440 پیکسل و فناوری Ultra Wide-Color، تجربه بصری فوق‌العاده‌ای پر جنب و جوش و رضایت‌بخش را ارائه می‌کند. زوایای دید گسترده ترکیبی 178 درجه و 178 درجه با فرمت سخاوتمندانه 21:9 منجر به بهره‌وری بیشتر با فضای زیاد برای مقایسه‌های جانبی، صفحات گسترده بزرگ و همکاری راحت با همکاران می‌شود.

فیلیپس 34E1C5600HE، فراتر از عملکرد بصری فوق‌العاده‌اش، متخصصانی را که از خانه کار می‌کنند به ویژگی‌های راحت و هوشمند مجهز می‌کند تا از تمرکز و بهره‌وری آن‌ها پشتیبانی کند. به عنوان مثال، کنفرانس ویدیویی در حال حاضر یکی از پایه های اصلی کار از راه دور است و این نمایشگر کیفیت، قابلیت اطمینان و امنیت مورد نظر کاربران را ارائه می دهد.

یک وب‌کم داخلی 5 مگاپیکسلی که برای Windows HelloTM تأیید شده، تصاویری با کیفیت بالا ارائه می‌کند در حالی که یک میکروفون حذف نویز و بلندگوهای یکپارچه 5 وات ارتباطات شفاف و تعامل بهینه را فراهم می‌کنند. برای آرامش بیشتر، سوئیچ فیزیکی دوربین حفظ حریم خصوصی کاربر را در صورت عدم استفاده تضمین می کند.

علاوه بر تمام این ویژگی‌ها، کاربران Philips 34E1C5600HE می‌توانند به لطف حالت LowBlue Mode و فناوری FlickerFree سازگار با چشم، همراه با تنظیم ارتفاع ایستاده و شیب مناسب، مطمئن باشند که از راحتی فیزیکی آنها نیز مراقبت می‌شود. فیلیپس 34E1C5600HE از جولای 2022 با قیمت 479.99 پوند برای خرید در دسترس خواهد بود.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا