گجت و پوشیدنی

بلکین از پایه شارژر بیسیم 3 به 1 جدید برای دستگاه های اپل رونمایی کرد

بلکین یک پایه شارژ بیسیم 15 واتی جدید برای دستگاه های اپل معرفی کرده است. این پایه شارژ بی سیم Belkin BOOST CHARGE PRO 3-in-1 نام داشته و دارای ویژگی های بهبود یافته ای نسبت به نسل قبلی خود است. پایه شارژ بیسیم جدید اکنون از شارژ سریع اپل واچ سری 7 و محصولات موجود در اکوسیستم اپل پشتیبانی می کند.

پایه شارژ بی سیم جدید BOOST+ CHARGE PRO 3-in-1 شباهت هایی با مدل قبلی خود دارد. این محصول با روکش فولاد ضد زنگ عرضه می شود و به خوبی با جدیدترین پرچمداران اپل مطابقت دارد. یک نشانگر LED سفید وضعیت شارژ را نشان می دهد. هنگامی که فرآیند شارژ با مشکل مواجه می شود، LED به رنگ کهربایی در می آید. اپل آیفون 13، آیفون 12، ایرپادز و سایر دستگاه‌ها از شارژ بیسیم 15 واتی با استفاده از دستگاه لذت خواهند برد.

پایه شارژ بی سیم BOOST+ CHARGE PRO 3-in-1 دارای MagSafe فعال است که تراز کامل و شارژ بی سیم سریع را همیشه تضمین می کند. MagSafe راحت ترین راه برای شارژ دستگاه های الکترونیکی است. MagSafe دستگاه را از افتادن در هنگام شارژ ایمن نگه می دارد. با استفاده از پایه شارژ بی سیم Belkin BOOST+ CHARGE PRO 3-in-1 می توانید به طور همزمان سه دستگاه را شارژ کنید. پایه شارژ بی سیم جدید بلکین 149.95 دلار قیمت دارد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا