اگر کاربر اینستاگرام هستید، به احتمال زیاد این تنها شبکه اجتماعی نیست که در آن پست می‌کنید. این اپلیکیشن ارسال پست خود را به چند شبکه اجتماعی دیگر – از جمله فیس بوک (که مالک اینستاگرام است) بسیار آسان می کند. در ادامه نحوه انجام این کار از طریق برنامه آیفون (برنامه اندروید بسیار شبیه است) را به شما آموزش خواهیم داد.

شبکه های اجتماعی خود را وصل کنید

نخستین اقدام برای اشتراک‌گذاری عکس‌های اینستاگرام با سایر شبکه‌های اجتماعی، لینک دادن حساب ها به اپلیکیشن است.

  • از صفحه اصلی اینستاگرام، روی آیکون پروفایل خود و به دنبال آن آیکون منو در بالا سمت راست ضربه بزنید.
  • به بخش Settings > Account > Sharing to other apps بروید.
  • حساب کاربری مورد نظر جهت لینک دادن را انتخاب کرده و اطلاعات ورود خود را وارد کنید. می توانید تعدادی از شبکه ها از جمله فیس بوک، توییتر و تامبلر را لینک دهید (اگر به فیس‌بوک پیوند می‌دهید، ممکن است اپلیکیشن قبلاً اطلاعات حساب شما را داشته باشد زیرا همانطور که قبلاً ذکر شد، فیس‌بوک و اینستاگرام هر دو بخشی از یک شرکت هستند).

عکس خود را در اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی ارسال کنید

اکنون، می‌توانید آن را طوری تنظیم کنید که وقتی عکس شما در اینستاگرام پست می‌شود، در سایر حساب‌های رسانه‌های اجتماعی نیز پست شود:

  • در اپلیکیشن اینستاگرام علامت مثبت بالای صفحه را انتخاب کنید. پست را انتخاب کنید و سپس تصویری را که می خواهید به اشتراک بگذارید (یا عکس جدیدی بگیرید) انتخاب کنید. روی Next ضربه بزنید.
  • هر فیلتر و ویرایشی را که می خواهید روی عکس اعمال کنید. روی Next ضربه بزنید.
  • در صفحه آخر قبل از پست‌های عکس، می‌توانید یک شرح بنویسید، افراد را تگ کنید و یک مکان اضافه کنید. همچنین فهرستی از سرویس‌های اصلی رسانه‌های اجتماعی فعلی – فیس‌بوک، توییتر و تامبلر – را به همراه هر سرویس دیگری که به حساب اینستاگرام خود پیوند داده‌اید، مشاهده خواهید کرد.
  • تمام شبکه های اجتماعی را که می خواهید عکس را در آنها پست کنید تغییر دهید. اگر هنوز آن شبکه خاص را وصل نکرده اید، در این مرحله از شما دعوت می شود این کار را انجام دهید.

  • اگر Advanced settings را انتخاب کنید (که درست بعد از لیست خدمات رسانه های اجتماعی است)، می توانید ترتیبی دهید که عکس ها و ویدیوهای شما به طور خودکار در فیس بوک پست شوند.
سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *