موبایل و تبلت

معرفی گوشی مقاوم یولفون Armor X6 Pro

یولفون اخیراً جدیدترین محصول در خط Armor X خود به نام Armor X6 Pro را معرفی کرده است. ابعاد دستگاه به وضوح 150 در 78.9 در 14.4 میلی متر و وزن آن 227 گرم است. طبق مشخصات منتشر شده، بدنه آن بسیار انعطاف پذیر بوده و به طور رسمی با گواهینامه های IP68/IP69K و MIL-STD-810G رتبه بندی شده است. Armor X6 Pro باید تا 30 دقیقه در عمق 1.5 متری آب، جت های آب و انواع گرد و غبار و ذرات ریز دوام بیاورد.

پوسته بیرونی پلی کربنات آن چند لایه است و هر ترک احتمالی با نوار چسب ضد آب و همچنین حلقه های آب بندی واشر پر شده است. قسمت بیرونی دستگاه نیز با یک پوشش ماکرو مولکولی برای ضد آب پوشانده شده است. یولفون می گوید Armor X6 Pro به ویژه برای کارگران صنعت، سازندگان و همه نوع امدادگران مناسب است. Armor X6 Pro همچنین با جدیدترین سیستم عامل اندروید 12 و تمام امنیت پیشرفته و ویژگی‌های اضافی که در اختیار داشته، عرضه می‌شود. این گوشی همچنین دارای یک دکمه فیزیکی قابل برنامه ریزی در کناره برای راحتی بیشتر و کار با دستکش است.

در مورد بقیه سخت افزارها، Armor X6 Pro دارای یک صفحه نمایش 5.0 اینچی IPS LCD با وضوح 720 در 1280 پیکسل است. هسته اصلی آن یک چیپست مدیاتک هلیو A22 4G با پشتیبانی از دو سیم کارت، 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی است که از طریق کارت SD قابل ارتقا است. برای اتصال محلی، تلفن دارای Wi-Fi ac و بلوتوث 5.0، همچنین GPS با GLONASS، BEIDOU و Galileo و NFC با Google Pay است. سنسورهای دیگر عبارتند از شتاب سنج، مجاورت، سنسور نور و قطب نما الکترونیکی. یک جک 3.5 میلی‌متری و یک رادیو FM نیز موجود است.

تنها یک دوربین 13 مگاپیکسلی، f/2.2، IMX214 در پشت با فلاش LED دوگانه وجود دارد که می‌تواند تا 1080p فیلمبرداری کند. همین امر در مورد دوربین سلفی نیز صدق می کند که یک واحد 5 مگاپیکسلی، f/2.2، OmniVision OV5670 است. انرژی کل این دستگاه توسط یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با شارژ 5 واتی از طریق پورت micro USB تامین می شود. می توانید یولفون Armor X6 Pro را در رنگ مشکی یا نارنجی با قیمت 139.99 دلار دریافت کنید.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا