صوتی و تصویری

معرفی تلویزیون‌های اندرویدی 4K ایسر با قیمت پایه 200 دلار

ایسر چهار تلویزیون اندروید 4K را در هند عرضه کرده است. تلویزیون های سری I ایسر در چهار سایز 32، 43، 50 و 55 اینچی عرضه می شوند. همه آنها بر روی سیستم عامل اندروید 11 اجرا می شوند و گزینه های سرگرمی بزرگی را در اختیار کاربران شبه قاره قرار می دهند. قیمت اولیه پایین ترین مدل در سری جدید ایسر 188 دلار است.

تلویزیون های اندرویدی جدید 4K ایسر از طراحی بدون قاب و صفحه نمایش لبه به لبه بهره می برند. کیفیت تصویر تلویزیون ها با HDR 10+، Super Brightness، ارتقاء مقیاس 4K و سایر ویژگی های داخلی برای یک تجربه تماشای عالی بهبود یافته است. تلویزیون ایسر می تواند بیش از 1 میلیارد رنگ را نمایش دهد و همچنین دارای کاهش نور آبی برای مراقبت بیشتر از چشم است.

در حالی که مدل 32 اینچی دارای وضوح صفحه بالا است، سه مدل دیگر دارای وضوح UHD هستند. هر مدل از اتصال دوگانه Wi-Fi و بلوتوث همراه با سیستم صوتی 30 واتی و پشتیبانی از Dolby Audio پشتیبانی می کند. سیستم عامل اندروید 11 تلویزیون های ایسر را روی تعداد زیادی برنامه از جمله نتفلیکس، پرایم ویدیو، گوگل پلی، فست کست، دیزنی+هات استار و اسمارت پلیر باز می کند. این بسته شامل یک کنترل از راه دور با قابلیت صوتی برای عملکرد دستیار صوتی است.

مدل 32 اینچی دارای پیکربندی رم/فضای ذخیره سازی 1.5/8 گیگابایت است در حالی که مدل های دیگر دارای پیکربندی رم/فضای ذخیره سازی 2 گیگابایت/16 گیگابایت هستند. از نظر قیمت، تلویزیون اندروید 32 اینچی ایسر قیمتی معادل 188 دلار دارد. مدل 43 اینچی با قیمت 351 دلار به فروش می رسد، مدل 50 اینچی و 55 اینچی قیمتی معادل روپیه 413 دلار و 476 دلار دارد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا