گوناگون

ربات جاروبرقی شیائومی S10T با قدرت مکش 8 کیلو پاسکال معرفی شد

شیائومی از جاروبرقی ربات S10T با مکش 8 کیلو پاسکال رونمایی کرد. این اعلامیه در چین انجام شد و هنوز جزئیاتی در مورد قیمت و تاریخ عرضه واقعی آن وجود ندارد. ربات جاروبرقی جدید شیائومی دارای چندین حالت تمیز کردن و قابلیت مکش و پاک کردن قوی است.

این دستگاه همچنین دارای فناوری ضد گره خوردگی شیائومی است که از مسدود شدن ذرات آن جلوگیری می کند. ربات جاروبرقی جدید قادر است 180 متر مربع فضا را با استفاده از لیزر LDS برای ناوبری خود تمیز کند. S10T سرویس تمیز کردن را با سه تنظیم حجم آب برای انتخاب فردی ارائه می دهد. باتری 5200 میلی آمپر ساعتی آن به آن اجازه می دهد تا 180 متر مربع را با یک بار شارژ تمیز کند. سطل زباله 450 میلی لیتری و مخزن آب 250 میلی لیتری آن به سرعت بخشیدن روند تمیز کردن و پاک کردن کمک می کند. این ربات قادر به غلبه بر موانع تا ارتفاع 2 سانتی متر است.

این به طور دقیق منطقه تمیز کردن را ترسیم می کند و با استفاده از ناوبری لیزری LDS حرکت می کند. نقشه را می توان برای هدایت ربات به مناطق خاص استفاده کرد و تراشه چهار هسته ای آن الگوریتم SLAM را برای عملیات کارآمد پیاده سازی می کند. ربات جاروبرقی شیائومی S10T را می توان از راه دور از طریق اپلیکیشن Mi Home یا Xiaomi Home کنترل کرد. با این برنامه، می توانید کارهای تمیز کردن را برای تاریخ آینده برنامه ریزی کنید و مناطق ممنوعه را تعیین کنید. انتظار داریم تاریخ عرضه، قیمت و جزئیات در دسترس بودن S10T به زودی منتشر شود.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا