موبایل و تبلت

اینفینیکس فناوری خنک کننده 3D VCC را برای موبایل معرفی کرد

اینفینیکس یک فناوری خنک کننده نوآورانه برای گوشی های هوشمند معرفی کرده است. این فرآیند مبتنی بر فناوری خنک‌کننده مایع 3D Vapor Cloud Chamber (3D VCC) است. استفاده از طرحی نوآورانه در ابعاد شکل محفظه برای افزایش حجم محفظه است. فناوری جدید اتلاف گرما را بهبود بخشیده و باعث بهبود عملکرد می شود. این فناوری جدید قبلاً گواهینامه اداره ملی مالکیت معنوی چین را دریافت کرده است. فناوری خنک‌کننده جدید Infinix 3D VCC پنل‌های کوچک‌تر را در گوشی های هوشمند فعال و در عین حال عملکرد را بهبود می‌بخشد.

راه حل جدید مشکلات دما را برای گوشی های با یکپارچگی و توان بالا برطرف می کند. کاهش فرکانس پردازنده، یخ زدگی صفحه نمایش، افت نرخ فریم و چندین مشکل دیگر را برطرف می کند. فناوری خنک‌کننده جدید اینفینیکس نسبت به محفظه بخار معمولی پیشرفت چشمگیری دارد. برجستگی های سیستم باعث افزایش حجم اواپراتور، ظرفیت ذخیره آب و شار گرما می شود که تا 20 درصد پیشرفت در ظرفیت با فناوری جدید حاصل شد.

3D VCC به دلیل برجستگی اضافه شده به سازه گسترش یافته که باعث کاهش مقاومت حرارتی و افزایش هدایت حرارتی می شود. مقاومت حرارتی محفظه محافظ به بخار نیز برای اتلاف گرما بهتر کاهش می یابد. از نظر بهبود عملکرد، VCC 3D گرما را 12.5 درصد سریعتر از VC معمولی دفع می کند، بنابراین دمای پایین تری دارد. طراحی داخلی 3D VCC توسط اینفینیکس یک نقطه عطف عالی برای OEM است.

اینفینیکس می‌گوید فناوری خنک‌کننده جدید به VC‌های نازک‌تر با برجستگی‌های بیشتر برای اثربخشی بیشتر منجر می‌شود. همچنین می‌توان VCC سه بعدی را با قاب مرکزی تلفن در یک قطعه واحد ترکیب کرد و کل ماژول خنک‌کننده را کوچک کرد. این می‌تواند تلفن‌های هوشمند ظریف‌تری را با مقرون‌به‌صرفه ایجاد کند. در حال حاضر هیچ صحبتی در مورد اولین دستگاه‌هایی که فناوری 3D VCC را در خود جای داده‌اند، وجود ندارد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا