فناوری

ریزر از سریع دانگل USB بیسیم با نرخ 4000 هرتز رونمایی کرد

ریزر ادعا می کند که سریع ترین دانگل USB بی سیم جهان را با نرخ نمونه برداری 4000 هرتز ارائه می دهد. اکثر دستگاه های جانبی سیمی و بیسیم معمولاً با نرخ نمونه برداری 1000 هرتز کار می کنند. ریزر راین فناوری را “HyperPolling” می نامد و این اولین باری است که شرکت همان فناوری را برای لوازم جانبی بی سیم خود ارائه می دهد.

ربیزر تجهیزات جانبی را می فروشد که نرخ نمونه برداری تا 8000 هرتز را ارائه می دهند. نرخ نمونه برداری یک دستگاه به تعداد دفعاتی که اطلاعات خود را به دسکتاپ متصل ارسال می کند، اشاره دارد. به عبارت ساده، دستگاهی با نرخ نمونه برداری 1000 هرتز اطلاعات را 1000 بار در ثانیه ارسال می کند. با نرخ نمونه برداری 4000 هرتز، ریزر ادعا می کند که اتصال بی سیم 4 برابر بیشتر از ماوس بی سیم استاندارد 1000 هرتز پاسخگو است. در تئوری، این بدان معنی است که ماوس به سرعت به حرکت دست کاربر پاسخ می دهد و کوچکترین حرکات را به رایانه منتقل می کند.

فناوری 4000 هرتزی HyperPolling ریزر در حال حاضر در دانگل جدید HyperPolling Wireless این شرکت که دارای یک درگاه USB Type-C بوده، در دسترس است. این دانگل در حال حاضر تنها از چند محصول ریزر مانند Viper V2 Pro، DeathAdder V3 Pro و Basilisk V3 Pro پشتیبانی می کند. فناوری بی‌سیم جدید 4000 هرتز به هیچ وجه به نرخ نمونه برداری 8000 هرتز Razer Viper 8K نزدیک نیست. با این حال، اتصال با سرعت فوق العاده بالا تنها از طریق یک کابل اختصاصی امکان پذیر است.

دانگل USB جدید که از فناوری HyperPolling با فرکانس 4000 هرتز پشتیبانی می کند، شبیه یک منشور کشیده کوچک است و تنها 13 گرم وزن دارد. یک LED در بالا قرار دارد که قابل تنظیم است. کاربران می توانند وضعیت اتصال، وضعیت باتری یا فلاش را برای هشدار در مورد باتری کم دستگاه جانبی بی سیم همگام سازی شده انتخاب کنند. ریزر دانگل بی سیم HyperPolling را 29.99 دلار قیمت گذاری کرده است و از امروز در دسترس خواهد بود. این دانگل در کنار نرم افزار Razer Synapse کار خواهد کرد.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا