فناوری

گوگل نسل دوم Nest Doorbell سیمی را معرفی کرد

در اواخر سال 2021، گوگل اعلام کرد که قصد دارد نسل دوم Nest Doorbell سیمی خود را عرضه کند. پس از افشای اطلاعات متعدد از آن زمان، گوگل رسماً Nest Doorbell سیمی جدید خود را معرفی کرد.

به لحاظ ظاهری به نظر می رسد تقریباً مشابه نسخه بی سیم سال گذشته است، با این حال، این دوربل جدید 30 درصد کوچکتر از قبل است. برخلاف برادر باتری دارش، اتصال سیمی این دستگاه، Nest Doorbell جدید را قادر می‌سازد تا تمام روز هر روز ویدیو ضبط کند. در مورد کل روز هر روز صحبت کنیم، اگر اشتراک Nest Aware داشته باشید، از پشتیبانی سابقه ویدیویی مداوم 24 ساعته به مدت 10 روز نیز بهره مند خواهید بود.

در مورد کیفیت ویدیو، Nest Doorbell سیمی همان رزولوشن 960p را خواهد داشت که Nest Doorbell 2021 باتری خور دارد. با وجود این، گوگل ادعا می کند که این دستگاه جدید واضح ترین تصویر را ارائه می دهد. چیز دیگری که Nest Doorbell سیمی از دوربل با باتری وام می گیرد ویژگی های آن است. مواردی مانند پردازش روی دستگاه، هشدارهای هوشمند، مناطق فعالیت و مکالمه/گوش دادن باعث بازگشت این ابزار خواهند شد.

برای کسانی که Nest Hello دارند و به دنبال ارتقا هستند، خوشحال خواهید شد که بدانید سوراخ‌های مته در Nest Doorbell سیمی یکسان است. علاوه بر این، گوگل می گوید که Nest Doorbell سیمی قدرتمندتر و سریعتر از Nest Hello است. Nest Doorbell سیمی که از 4 اکتبر به قیمت 179.99 دلار به فروش می رسد، در رنگ های برفی (سفید)، خاکستری (خاکستری)، کتان (بژ/زرد) و پیچک (سبز مایل به خاکستری) در دسترس خواهد بود.

منبع
androidauthority
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا