صوتی و تصویری

شیائومی از Smart Home Display 6 رونمایی کرد

اوایل امروز، شیائومی یک محصول جدید را در بازار خانگی خود در چین معرفی کرد. این شرکت به تازگی Smart Home Display 6 را عرضه کرده که در حساب رسمی ویبو رونمایی شده است.

Smart Home Display 6 دارای نمایشگر صفحه نمایشی 6 اینچی در جلو دارد. علاوه بر این، دارای طراحی یکپارچه است و پنل صفحه در بالای بلندگو قرار دارد. شیائومی همچنین دکمه‌ای را در کنار آن گذاشته که می‌تواند به خاموش کردن میکروفون برای حفظ حریم خصوصی بهتر کمک کند، که دستیار صوتی XiaoAi را نیز غیرفعال می‌کند. دوربین جلویی نیز دارای یک دوربین 2 مگاپیکسلی است که هم برای نظارت از راه دور و هم برای تماس ویدیویی ساخته شده است.

حتی دوربین مجهز به یک نوار لغزنده فیزیکی است که می تواند حسگر را برای حفظ حریم خصوصی بهتر دوباره مسدود کند. در پشت، دستگاه همچنین یک پایه قابل تنظیم در پشت بدنه خود ارائه می دهد تا Smart Home Display 6 را روی هر سطحی نگه دارید. این دستگاه از سیستم MIUI Home پشتیبانی کرده که شامل حالت کودکان و حتی همکلاسی های XiaoAi می شود. جدای از این، اساسا می تواند به عنوان مرکز کنترل مرکزی هوشمند برای خانه هوشمند شما عمل کند که دارای لوازم خانگی مختلف هوشمند است.

Smart Home Display 6 همچنین می تواند با Smart Home Display 10 همکاری کند تا دستگاه های هوشمند شما را نیز به طور جداگانه کنترل کند. در حال حاضر، این محصول با قیمت 349 یوان (تقریباً 52 دلار) در دسترس است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا