سخت افزار

انکر از شارژرهای جدید سری GaNPrime رونمایی کرد

انکر به تازگی نسل جدید شارژرهای گالیوم نیترید سری GaNPrime را معرفی کرده که همه چیز را یک قدم جلوتر می برد. شارژرهای جدید مجهز به فناوری موسوم به PowerIQ 4.0 هستند که به‌طور خودکار هر دستگاهی که خالی‌ترین باتری را داشته باشد، اولویت‌بندی می‌کند.

ایستگاه شارژ جدید Anker 727 GaNPrime (که در واقع یک نوار برق است) دارای یک شارژر بی سیم Qi یکپارچه، دو خروجی AC، دو پورت USB-A و یک جفت پورت USB-C است. خروجی ترکیبی آن 100 وات است و با طراحی جمع و جور (به اندازه یک گوشی) و کابل برق قابل جدا شدن، فوق العاده قابل حمل است.

اما پاور بانک GaNPrime 733 Anker از این هم عجیب تر است. این یک شارژر هیبریدی است، به این معنی که هم به عنوان یک زگیل دیواری و هم یک بسته باتری قابل حمل 10000 میلی آمپر ساعتی عمل می کند. با دو پورت USB-C، یک جک USB-A و خروجی مجموع 65 وات، به نظر می رسد همراهی عالی برای افرادی که همیشه از لپ تاپ خود در حال حرکت هستند استفاده می کنند.

سایر محصولات این سری عبارتند از Anker 615 USB Power Strip (که دقیقاً به نظر می رسد) و سه آداپتور برق ساده – شارژر 65 واتی Anker 735، شارژر 120 واتی Anker 737 و شارژر 150 وات Anker 747. شارژر انکر 737، 747 و پاور بانک 733 برای پیش خرید در دسترس هستند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا