صوتی و تصویری

مانیتور 49 اینچی منحنی ال جی با نرخ 144 هرتز معرفی شد

برای کسانی که به دنبال صفحه نمایش بزرگتر هستند، ال جی به تازگی 49WQ95C-W را عرضه کرده که یک مانیتور منحنی 49 اینچی دوگانه QHD Nano IPS با نرخ تازه سازی 144 هرتز است. این بخشی از سری مانیتورهای UltraWide ال‌جی است تا سری UltraGear آن، اما همچنان باید برای بازی مناسب باشد، حتی اگر بازار هدف اصلی آن نباشد.

پشتیبانی از FreeSync Premium Pro وجود دارد و نمایشگر نیز با G-Sync سازگار است، اگرچه ال‌جی محدوده نرخ تازه‌سازی را ارائه نداده، فقط نرخ تازه‌سازی بالای 144 هرتز را فراهم می کند. زمان پاسخ 5 میلی ثانیه GtG است. ال‌جی همچنین برخی از ویژگی‌های متمرکز بر گیمر خود را مانند همگام‌سازی اکشن پویا که تاخیر ورودی را کاهش می‌دهد، تثبیت‌کننده مشکی و عملکرد متقاطع را به کار برده است.

پنل 32:9 دارای طیف رنگی است که 98 درصد از استاندارد DCI-P3 را برآورده کرد و نسبت کنتراست 1000:1 و روشنایی معمولی 400cd/m² دارد. این پنل دارای گواهی DisplayHDR 400 است و ال‌جی ادعا می‌کند که 49WQ95C-W کالیبره‌شده رنگ کارخانه است. اتصال شامل دو درگاه HDMI 2.0، یک پورت DP 1.4 و همچنین یک درگاه USB Type-C است که از انتقال برق 90 واتی نیز پشتیبانی می کند.

به دلایلی عجیب، ال‌جی فقط یک پورت USB 2.0 Type-B آپ استریم اضافه کرده، اما دو پورت USB Type-A 3.0 دوان استریم وجود دارد. این مانیتور همچنین دارای جک هدفون و همچنین یک جفت بلندگوی 10 واتی است. ال جی هیچ قیمت رسمی ارائه نکرده است.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا