صوتی و تصویری

ریلمی از مانیتور جدید Realme Flat Monitor رونمایی کرد

ریلمی به تازگی از یک مانیتور فول اچ دی جدید به نام Realme Flat Monitor Full HD رونمایی کرده است. مانیتور Realme با صفحه‌نمایش تخت 60.5 سانتی‌متری (23.8 اینچی) فول اچ دی عرضه می‌شود و با پنل سه‌وجهی و بدون حاشیه، ظاهری براق دارد. بیایید نگاهی به قیمت و مشخصات آن بیندازیم.

اولین مانیتور ریلمی – Realme Flat Monitor Full HD دارای یک پنل 23.8 اینچی LED با پنل سه طرفه بدون حاشیه و یک چانه نسبتاً ضخیم تر است. ظاهر کلی مانیتور بسیار شیک و مدرن است و می تواند یک انتخاب ایده آل برای محیط کار باشد. به علاوه نرخ تازه سازی تا 75 هرتز را ارائه می دهد و زمان پاسخگویی آن 8 میلی ثانیه است.

ریلمی در این مانیتور نازک فناوری‌های چشمگیری را جای داده و این مانیتور با نمایشگر ضد تابش نور و حداکثر 16.7 میلیون رنگ ارائه می‌شود. همچنین وضوح 1920 در 1080 پیکسل داشته و حداکثر روشنایی 250 نیت است. ریلمی Flat Monitor Full HD با یک “رابط مولتی پورت” عرضه می شود، چراکه یک رابط DC، پورت VGA و USB type-C است که به عنوان DisplayPort نیز عمل می کند. از سوی دیگر پورت HDMI 1.4 هم دارد. قیمت مانیتور تخت Realme Full HD در هند 163 دلار است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا