موبایل و تبلت

معرفی iQOO 9T با تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 و V1 پلاس

برند iQOO به تازگی از یک گوشی هوشمند جدید گیمینگ به نام iQOO 9T پرده برداری کرده که با تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 و تراشه صفحه V1 پلاس همراه است که امکان دید شدید در شب را به طور بلادرنگ فراهم می کند.

این گوشی برخی از مشخصاتش را از نسخه پرو این سری به ارث برده که می توان به صفحه نمایش 6.78 اینچی E5 AMOLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز و نمونه برداری لمسی 360 هرتز و سنسور اثر انگشت اولتراسونیک اشاره نمود. در پشت، یک جزیره مستطیلی داریم که سه دوربین را در خود جای داده است – 50 مگاپیکسل اصلی با سنسور GN5 سامسونگ و لرزشگیر اپتیکال، 13 مگاپیکسل فوق عریض و 12 مگاپیکسل تله فوتو.

iQOO 9T یک سیستم خنک کننده مایع محفظه بخار با 3930 میلی متر مربع را ارائه می دهد. منطقه ای که نوید اتلاف گرمای زیاد و خنک سازی مناسب دستگاه را تحت استفاده طولانی مدت طولانی می دهد. قطعات داخلی گوشی دارای موتور خطی X-Axis دوگانه در سمت بالا و پایین (در حالت افقی چپ و راست) برای تجربه لمسی و بازی مناسب بوده و همچنین بلندگوهای استریو دوگانه وجود دارد.

تراشه ویوو V1 پلاس قبلاً در X80 پرو معرفی شده بود، اما این اولین بار است که به یک دستگاه iQOO راه پیدا می کند. این فناوری کاهش نویز و جبران حرکت تخمینی حرکتی را ارائه می دهد که در تلویزیون ها به عنوان اثر Soap Opera شناخته می شود. همچنین برای پیش نمایش عکس ها هنگام عکاسی در حالت شب استفاده می شود. در X80 پرو واقعاً خوب عمل کرد و دلیلی نداریم که در iQOO 9T انتظار متفاوتی داشته باشیم.

یکی دیگر از ویژگی های iQOO 9T از سری 9 قبلی خود باتری 4700 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 120 واتی سیمی و 50 واتی بی سیم است. ما قبلاً ادعای 8 دقیقه‌ای را از 0 تا 50 درصد درست اعلام کرده‌ایم، و باتری در 20 دقیقه پر می‌شود، بنابراین ما کاملاً مطمئن هستیم که این مورد در مورد 9T نیز صادق است. iQOO 9T دارای دو نسخه رنگی است: Legend با نوار و رنگ‌های BMW M Motorsport و یک نسخه مشکی ساده به نام آلفا. قیمت ها از 635 دلار برای مدل 8/128 گیگابایت شروع شده و تا مدل حرفه ای 700 دلار برای مدل 12/256 گیگابایت می رسد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا