گجت و پوشیدنی

شیائومی از عینک هوشمند Mijia Glasses Camera رونمایی کرد

شیائومی امروز از عینک هوشمند واقعیت افزوده خود با نام Mijia Glasses Camera به عنوان بخشی از اکوسیستم Mijia رونمایی کرد. Mijia Glasses Camera اکنون برای پیش‌سفارش در پلتفرم تامین مالی داخلی این شرکت آماده است. قیمت اولیه 2499 یوان (حدود 370 دلار) است و مشتریان یک پوشیدنی 100 گرمی و دارای چیپست سفارشی مبتنی بر اسنپدراگون 8 و همچنین تنظیمات دوربین دوگانه با زوم اپتیکال 5 برابری دریافت خواهند کرد.

تراشه اسنپدراگون با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی همراهی می کند و ظاهراً یک ISP مستقل نیز وجود دارد. صفحه نمایش این پوشیدنی، محصول سونی است و یک OLED مبتنی بر سیلیکون با حداکثر روشنایی 3000 نیت، 1800 نیت برای هر چشم، تراکم 3281ppi و گواهی TUV برای سطوح نور آبی است. دوربین دوگانه دارای یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با چهارچوب پیکسلی Quad Bayer است، در حالی که دوربین ثانویه یک پریسکوپ تله فوتو 8 مگاپیکسلی با OIS بوده و می تواند تا 100 دقیقه فیلم بدون توقف ضبط کند.

ظرفیت باتری 1020 میلی آمپر ساعت بوده و از شارژ بی سیم با 10 وات پشتیبانی می کند. 30 دقیقه شارژ می تواند 80 درصد را از حالت تخت به ارمغان بیاورد. سایر مشخصات و ویژگی ها عبارتند از ترجمه زنده روی صفحه و پشتیبانی بومی از دستیار هوش مصنوعی شیائومی XiaoAI. این محصول از دستور العمل کلاسیک تامین مالی جمعی پیروی می کند – پیش سفارش ها را جمع آوری کنید و سپس با پول انباشته شده شروع به تولید دستگاه می کند. زمانی که شرکت برای تولید ساده آماده شد، گفته می شود که قیمت دستگاه 2699 یوان (حدود 400 دلار) خواهد بود.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا