نرم افزار و اینترنت

آپدیت های SteamOS 3.3 و Steam Client منتشر شدند

Valve سیستم عامل SteamOS 3.3 را از طریق کانال پایدار خود در دسترس عموم قرار داده است. این بروزرسانی قبلاً فقط در کانال‌های بتا و پیش‌نمایش در دسترس بود. آخرین نسخه SteamOS بسیاری از مشکلات نظیر صدا، حالت‌های پخش، پایداری و موارد دیگر را بهبود می‌بخشد.

از آنجایی که این بروزرسانی دارای پیشرفت های بسیار زیادی است، ما روی موارد مهم تر تمرکز خواهیم کرد. اول و مهمتر از همه، رابط کاربری افزوده‌های جدید زیادی دارد، مانند حالت شب برنامه‌ریزی‌شده، اعلان دمای اضافی، اجرای مجدد تغییر روشنایی تطبیقی، و بهبود رنگ‌ها هنگام بازی از طریق کلاینت ریموت پلی. Valve همچنین برخی از مشکلات صفحه کلید را برطرف کرد و از زبان های بیشتری مانند ژاپنی، کره ای، چینی ساده شده و چینی سنتی پشتیبانی کرد.

کانال بروزرسانی نرم افزار Steam Deck دارای سه گزینه پایدار، بتا و پیش نمایش است. کانال پایدار بهترین گزینه برای اکثر کاربران است که آخرین نسخه پایدار Steam Client و SteamOS را ارائه می دهد. کانال بتا ویژگی های جدیدی را برای آزمایش ارائه می دهد و آخرین نسخه بتا Steam Client و آخرین نسخه پایدار SteamOS را ارائه می دهد. در نهایت، کانال پیش‌نمایش برای کسانی خواهد بود که می‌خواهند خطرناک زندگی کنند، زیرا کانال ویژگی‌های سطح سیستم را آزمایش می‌کند و آخرین نسخه بتا Steam Client و SteamOS را ارائه می‌کند.

مانند بروزرسانی‌های قبلی، SteamOS 3.3 به‌روزرسانی‌های پایداری و عملکرد زیادی دارد. این بروز رسانی همچنین ویژگی های جدیدی را به حالت های docked و desktop می آورد. علاوه بر این، درایور گرافیک، درایور بی سیم و سیستم عامل کنترلر به روز شده است.

منبع
xda-developers
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا