موبایل و تبلت

گلکسی F12 آپدیت اندروید 12 را دریافت کرد

سامسونگ بروزرسانی سیستم‌عامل اندروید 12 را برای یکی دیگر از گوشی‌های گلکسی خود عرضه کرد. این شرکت در حال انتشار یک بروزرسانی نرم‌افزاری جدید برای مدل گوشی هوشمند گلکسی F12 است که رابط کاربری One UI 4.1 مبتنی بر اندروید 12 را ارائه می‌کند.

غول فناوری کره جنوبی نسخه جدید فریمور F127GXXU3BVG1 را منتشر کرده است. سامسونگ علاوه بر ارائه آخرین نسخه سیستم عامل اندروید، وصله امنیتی ژوئن 2022 را برای مدل گلکسی F12 نیز آورده است. برای دارندگان گلکسی F12، می توانید با رفتن به Settings > Software update > Download and Install، بررسی کنید که آیا بروزرسانی را دریافت کرده اید یا خیر. به خاطر داشته باشید که باید مطمئن شوید که گوشی هوشمند شما فضای خالی کافی برای این بروزرسانی دارد.

با بروزرسانی‌های جدید، سامسونگ طراحی رابط کاربری اصلاح‌شده‌ای را با ویژگی پالت رنگ مبتنی بر Material You به ارمغان می‌آورد. علاوه بر این، گلکسی F12 ویجت‌های جدید، رابط کاربری جدید انتخابگر ویجت، حالت تاریک بهبودیافته و لغزنده‌های ضخیم‌تری برای روشنایی و حجم دریافت می‌کند. ارتقاء نرم افزار همچنین بهبود عملکرد و انیمیشن های بهتر و همچنین انتقال های بهبود یافته را ارائه می دهد. این برند همچنین در تمام برنامه‌های موجودی مانند تقویم، فایل‌های من، اینترنت سامسونگ و صفحه‌کلید و سایر موارد بهبودهایی ایجاد کرده است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا