نرم افزار و اینترنت

گوگل نحوه نمایش نتایج جستجو را هنگام استفاده از نقل قول بهبود می بخشد

امروز، گوگل مقاله ای در مورد چگونگی بهبود نتایج جستجو منتشر کرد، زمانی که از علامت نقل قول به عنوان بخشی از عبارت جستجو استفاده می شود.  در ابتدا، استفاده از علامت نقل قول به شما این امکان را می داد که یک کلمه یا عبارت خاص را جستجو کنید و نتایج همه گزینه های دیگر را فیلتر می کند. آخرین بروزرسانی‌هایی که گوگل معرفی کرده است، قطعه‌هایی را که هنگام نمایش نتایج جستجو به شما نمایش داده می‌شوند، بهبود می‌بخشد.

این قطعه‌ها اغلب پیش‌نمایش صفحه‌ای را نشان می‌دهند که به آن پیوند داده می‌شود، اما قبلاً فقط یک بخش انتخابی از صفحه را نشان می‌داد. هنگامی که از علامت نقل قول در جستجو استفاده می شود، قطعه اکنون همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده، در کجای صفحه آن کلمه یا عبارت قرار دارد.

گوگل می‌گوید دلیل انجام ندادن این کار قبلاً این است که “متریال نقل‌شده در قسمت‌هایی از یک سند ظاهر می‌شود که خود را به ایجاد قطعه‌های مفید نمی‌رسانند”. اما بازخورد افرادی که از این جستجوها استفاده می‌کنند نشان می‌دهد که نمایش عبارت نقل‌قول شده در قطعه بسیار ارزشمند بوده و مفید بوده است. یکی از اخطارهایی که گوگل بر آن تاکید کرده، این است که جستجوهای نقل‌قول‌شده برای نتایج محلی که فهرست‌ها با نقشه نشان داده می‌شوند کار نمی‌کنند، و این چیزی است که شرکت در آینده به آن نگاه خواهد کرد.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا